Big Data & Customer Intelligence
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Big data is een hot topic. Maar ook weerbarstig.. Samen met SAP organiseert PIM op 19 mei een sessie over Big data & Customer Intelligence. Hoe kun je data gebruiken om meer te weten te komen over je klanten en daardoor relevanter voor ze te zijn? En hoe gebruik ik data voor productontwikkeling? Tijdens deze avond horen we de visie van twee experts en delen we twee interessante cases van Telegraaf en ULU.
- Mark Raben (Chief Technology Architect SAP) vertelt je meer over de visie van SAP, zal praktijkvoorbeelden laten zien met diverse technologieën en laat zien hoe je kunt inspelen op deze trends.
- Tim Klein Haneveld (Head of Revenue Development, Telegraaf) neemt ons mee in de ontwikkeling van nieuwe digitale producten en proposities voor de consumentenmarkt op basis van Big Data.
- Robert van Ossenbruggen (CustomerCentral) over de succes- en faalfactoren van marketing Intelligence.
- Jost Faganel (Co-founder and CEO of ULU) laat ons zien hoe we een betere en veiligere rijervaring kunnen creëren door efficiënter gebruik van data uit de auto.
Max. 100 plaatsen, dus schrijf je snel in!