Nieuwe Marketing Technologieën & Cases
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Elk jaar komen weer nieuwe technologieën bovendrijven waarmee marketeers online efficiënter of effectiever aan de slag kunnen. In deze speedsessie worden in vogelvlucht 5 boeiende nieuwe technologieën en cases behandeld waarin de nieuwste ontwikkelingen op o.a. analytics, online personalisatie, social listening en online feedback aan bod komen. Ideaal om bij te blijven.
- Sander van der Blonk (partner bij CRUX Digital) geeft een overzicht van ontwikkelingen in Marketing Technologie en Marketing Automation in het bijzonder.
- Roel Janssen (Chief Commercial Officer van Usabilla); over beter luisteren naar je online klanten voor meer conversie.
- Matthijs van Sterkenburg (Digital Lead bij Microsoft) vertelt je meer over de succesvolle stappen in social listening en social selling.
- Jacques Apon en Jeroen Bouwmeester (GX Software) ; Online Strategie van de ANWB: persoonlijk en relevant, altijd en overal.
- Reinoud Boersma (Head of Customer Intelligence & EDM bij Nationale Nederlanden); hoe online marketing de organisatie voortdurend slimmer maakt.