Over Merken bouwen: digital first of people first?

Merken bouwen: digital first of people first?

13 oktober 2015 van 18:00 uur 13 oktober 2015 tot 22:00
Online
Telegraaf Media Groep Basisweg 30 AMSTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Er gaat enorm veel aandacht uit naar de mogelijkheden die de digitalisering voor marketing biedt. Betekent dit dat marketeers digitaal bovenaan de agenda hebben staan? Of staan daar mensen en hun wensen en behoeften?


Dankzij digitale kanalen kunnen we verbindingen aangaan met de klant. Maar om een emotionele verbinding, een menselijke relatie aan te gaan met mensen, zullen merken van betekenis moeten zijn. Hoe dat werkt leer je tijdens deze sessie van Telegraaf, B2B'er DSM  (Marketing Company of the Year 2013) en B2C'er Tony's Chocolonely (NIMA ‘MarketingNext’ Award 2013).  En we delen de laatste inzichten uit het internationaal onderzoek van Millward Brown Vermeer onder CMO's en CEO's, naar de belangrijkste uitdagingen van branding en marketing richting 2020.

Programma van Merken bouwen 2020/purpose & sustainable business

Op dinsdag 13 oktober:
17:30 - 18:20 Inloop & buffet
18:20 - 18:45 Welkom en intro vanuit Telegraaf + De toekomst van het merk Vrouw (Klaar Bavinck | Director Global Brand, Merkmanager Vrouw)
18:45 - 19:15 Presentatie internationaal Branding en Marketing onderzoek Insights 2020 (Ariën Breunis en Natalja Schoorlemmer, MB Vermeer)
19:15 - 19:30 Pauze
19:30 - 20:00 De ins en outs van Purposeful branding (Jos van Haastrecht | Director Global Brand, Digital and Communications DSM)
20:00 - 20:30 Het transparante en persoonlijke marketingbeleid van Tony’s Chocolonely (Henk Jan Beltman | Chief Chocolate Officer Tony’s Chocolonely)
20:30 - 20:40 Afsluiting
20:40 - 21:30 Borrel

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 30 januari 2025

    TrendFest 2025 - 20 jarig jubileum

    Hogeschool van Amsterdam in Amsterdam
    Meer over dit evenement