Programma van Merken bouwen: digital first of people first?

Merken bouwen: digital first of people first?

13 oktober 2015 van 18:00 uur 13 oktober 2015 tot 22:00
Online
Telegraaf Media Groep Basisweg 30 AMSTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Merken bouwen 2020/purpose & sustainable business

  1. 17:30 - 18:20

    Inloop & buffet

  2. 18:20 - 18:45

    Welkom en intro vanuit Telegraaf + De toekomst van het merk Vrouw (Klaar Bavinck | Director Global Brand, Merkmanager Vrouw)

  3. 18:45 - 19:15

    Presentatie internationaal Branding en Marketing onderzoek Insights 2020 (Ariën Breunis en Natalja Schoorlemmer, MB Vermeer)

  4. 19:15 - 19:30

    Pauze

  5. 19:30 - 20:00

    De ins en outs van Purposeful branding (Jos van Haastrecht | Director Global Brand, Digital and Communications DSM)

  6. 20:00 - 20:30

    Het transparante en persoonlijke marketingbeleid van Tony’s Chocolonely (Henk Jan Beltman | Chief Chocolate Officer Tony’s Chocolonely)

  7. 20:30 - 20:40

    Afsluiting

  8. 20:40 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:45 tot 19:15

    Presentatie internationaal Branding en Marketing onderzoek Insights 2020 (Ariën Breunis en Natalja Schoorlemmer, MB Vermeer)

    Dat marketing verandert weten we. Hoe we ermee om moeten gaan is minder makkelijk te beantwoorden. Digitale mogelijkheden wijzen ons in de richting van snelle oplossingen. Waarbij altijd genoeg moet worden stil gestaan bij de dromen en angsten van mensen. Waar richt je je als merk op? Digital first of people first? Zoals het PIM trendrapport concludeerde moeten marketeers ergens voor staan, zonder stil te staan. Maar hoe doe je dat?
     
    Insights2020 – Driving Customer-Centric Growth, is een wereldwijd marketing leadership initiatief waarin gekeken wordt naar de belangrijkste drijfveren van Customer Centricity en hoe dat tot business groei leidt. De uitkomsten van Insights2020 zijn strategische frameworks, praktische guidelines en case studies voor Marketing en Insights & Analytics leiders.

    Voor Insights2020 zijn er meer dan 300 interviews afgenomen met CEOs, CMOs en CMI leaders, en een online survey met meer dan 10.000 wereldwijde respondenten. Inisghts2020 is een initiatief van MB Vermeer, ESOMAR, LinkedIn, Korn Ferry, Kantar en de ARF.
    Insights2020 bouwt verder op Marketing2020 waarvan de resultaten verschenen zijn in de July-August 2014 editie van de Harvard Business Review.

  2. Van 19:30 tot 20:00

    De ins en outs van Purposeful branding (Jos van Haastrecht | Director Global Brand, Digital and Communications DSM)

    Hoe ziet het leven eruit, na het definiëren van de purpose?  Hoe zorg je er voor dat je voortdurend in ontwikkeling blijft en voortdurend voldoende ‘competitive edge’ behoudt nu meer en meer bedrijven purposeful denken omarmen. Jos van Haastrecht illustreert het met een tweetal aanpakken: Allereerst deelt hij hoe je  ‘social impact’ tangible maakt via meaningful marketing en branding. Vervolgens neemt hij ons mee door de nieuwe wereldwijde campagne die gaat lopen rond science and societal impact, waarbij niet DSM zelf op de voorgrond wordt plaatst maar scientists die iets hebben bijgedragen aan ‘een better world’.

     

  3. Van 20:00 tot 20:30

    Het transparante en persoonlijke marketingbeleid van Tony’s Chocolonely (Henk Jan Beltman | Chief Chocolate Officer Tony’s Chocolonely)

    Henk Jan Beltman, Chief Chocolate Officer van Tony’s Chocolonely, bewijst dat succes en idealen goed samen gaan. Het bedrijf weet op de juiste manier een grootse problematiek aan de kaak te stellen en maakte zo de wereld een stapje beter. Tijdens de presentatie vertelt Henk Jan aan de hand van een aantal inzichten en voorbeelden hoe Tony’s Chocolonely dit resultaat heeft bereikt en welke resultaten dit oplevert.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 30 januari 2025

    TrendFest 2025 - 20 jarig jubileum

    Hogeschool van Amsterdam in Amsterdam
    Meer over dit evenement