Over De wereld van Customer Experience

De wereld van Customer Experience

20 juni 2016 van 17:30 uur 20 juni 2016 tot 21:30
Online
Beeckestijn Business School Leusderend 30 LEUSDEN
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Dat je met klantbeleving (CX) het verschil kunt maken, bewees Forrester Research al jaren geleden met de introductie van de Customer Experience Index (CXi). Deze index toont aan dat bedrijven die hoog scoren op klantbeleving, een beter bedrijfsresultaat behalen dan hun directe concurrenten. Investeren in klantbeleving loont. 

Customer Experience (CX) is hot! Eindelijk realiseren bedrijven zich dat ze moeten investeren in hun klantrelatie en dat klantbeleving daar een essentiële rol in speelt. 2016 wordt het jaar van Customer Experience en deze sessie zal dan ook bol staan van succesvolle cases van T-Mobile, Srprs.me, Sydney Brouwer en DTG.

Bezoekers van de sessie maken bovendien kans op een unieke citytrip voor 2 personen. Tijdens de sessie verloten we 2 vouchers t.w.v. €240,-!

Programma:
17:30 - 18:15 Inloop en buffet 
18:15 - 18:20 Welkom vanuit Beeckestijn en PIM 
18:20 - 18:45 De ins en outs van Customer Experience - Sydney Brouwer (Associate Consultant Customer Experience – TOTE-M)  
18:45 - 19:15 Iedereen bij T-Mobile is CEO - Ruud Huigsloot (Customer Contact Innovation Manager - T-Mobile)  
19:15 - 19:30 Pauze 
19:30 - 20:00 Succes met superpromoters (Gayana Helder Vardanian – DTG)  
20:00 - 20:30 De mooiste reis plan je niet die overkomt je... (Raymond Klompsma - Srprs.me)  
20:30 - 21:30 Borrel 

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 12 september 2024

    Customer-centric culture

    Heijmans Hive Innovatie hub in Rosmalen
    Meer over dit evenement
  2. 18 oktober 2024

    Ontbijtsessie: Hackathon neo-demografische samenleving

    NPO in Hilversum
    Meer over dit evenement
  3. 14 november 2024

    Marketingliteratuurprijs 2024

    Easyfairs | The Next Level in Gorinchem
    Meer over dit evenement