Toekomst van media: Vloggen, virtual reality en data
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Van (treiter)vloggers tot programmatic tot VR, om de klant te bereiken kunnen marketeers tegenwoordig kiezen uit meer dan RTV en Print. Tijdens deze PIM sessie verkennen we de huidige en toekomstige mogelijkheden van media. Welke distributiekanalen zijn er tegenwoordig? Welk type content werkt? We zijn deze avond te gast bij Sanoma, dat in 2016 uitgeroepen werd tot de beste exploitant voor geïntegreerde, multi-media communicatie-mogelijkheden.
Met presentaties van o.a. vlogger Joost Kraima (Gierigegasten), Daan Sip (founder van Social1nfluencers), Jip Samhoud (& Samhoud Media) en Sanoma.
Programma van De toekomst van media
Op dinsdag 31 januari: | |
17:30 - 18:15 | Ontvangst met buffet |
18:15 - 18:20 | Welkom vanuit PIM |
18:20 - 18:50 | Het gebruik van data in de praktijk bij Sanoma | SBS (Janou Kessels, Sanoma) |
18:50 - 19:20 | van VR Cinema tot China (Jip Samhoud, &Samhoud Media) Door Jip Samhoud |
19:20 - 19:40 | Pauze |
19:40 - 20:20 | De kracht van vloggen (Daan Sip, Social1nfluencers en Joost Kraima, YouTube-creator Gierigegasten) Door Joost Kraima |
20:20 - 21:20 | Borrel |