PIM Marketing Literatuur Prijs 2022
PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst.
Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
De beste marketingboeken van 2022 in één avond meekrijgen? Dat is nog eens efficiënt kennis opdoen. PIM reikt dit jaar voor de 20e keer de Marketing Literatuur Prijs uit aan het beste nieuwe marketingboek én het beste marketingstudieboek. Ontmoet op 24 november de auteurs en hoor het verhaal achter het boek. Echt: het belooft zowat de leukste PIM-avond van het jaar te worden! Ben jij erbij?
Eerdere winnaars van de PIM Marketing Literatuur Prijs zijn onder andere:
2021: Yousri Mandour, Dorien van der Heijden, Sven Turnhout - De strategie van de kreeft
2020: Eveline van Zeeland - Marketing Design
2019: Gino Van Ossel - Retail - De digitale hysterie voorbij
2018: Ruud Frambach - Doet marketing ertoe?
2017: Rob Beltman - De marketingorganisatie van de toekomst
Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2022
Op donderdag 24 november: | |
15:45 - 16:15 | Inloop en netwerken |
16:15 - 16:20 | Welkom door Charelle Akihary, voorzitter PIM Door Charelle Akihary |
16:25 - 16:55 | Sprekersronde 1: je kiest bij welke auteur je aansluit Door Eric de Haan, Joyce Croonen en Liza Luesink, Chris Out |
17:00 - 17:30 | Sprekersronde 2: je kiest bij welke auteur je aansluit Door Cor Molenaar, Diederik Martens, Ingmar de Lange |
17:35 - 17:50 | Korte pauze of netwerken |
17:55 - 18:25 | Sprekersronde 3: je kiest bij welke auteur je aansluit Door Andy Mosmans en Patrick van Thiel, Heleen Buldeo Rai, Rody Vonk |
18:30 - 18:40 | Uitreiking PIM Marketing Literatuur Prijs 2022 Door Hans Molenaar |
18:45 - 19:15 | Netwerken |