PIM op NIMA Marketing Day
De Fabrique Utrecht
Tijd tot evenement
PIM op NIMA Marketing Day
De Fabrique Utrecht | ,
PIM staat op het podium van de NIMA Marketing Day 12 juni a.s
Let op: een ticket voor de NIMA Marketing Day koop je rechtstreeks via de website. Via ons bestellen/inschrijven is NIET mogelijk. Direct aanmelden voor onze sessie tijdens de NIMA Marketing Day doe je via deze link.
Over innovatie. Over veranderkracht. Over de rol van de marketeer van morgen en hoe je duurzame verandering stimuleert en volhoudt.
Albert van der Spek, innovatie manager bij Nationale Nederlanden en Charelle Akihary (voorzitter PIM, CMO van de NPO en changemaker) delen inzichten en tips die je bijblijven.
En psst... speciaal ter ere van ons 40-jarig bestaan werken we samen met Buutvrij aan iets bijzonders. Iets met lef. Iets wat je gaat zien, voelen en hopelijk ook ophangen. Maar meer daarover... binnenkort
#marketingmetlef
Maar wie is nou die partner met lef?
Buutvrij is een roemrucht en véél bekroond creatief bureau dat de afgelopen 20 jaar
een geheel eigen plek in de communicatie-industrie heeft uitgebeiteld. Ze helpen
elke dag mensen en merken met een goed verhaal, dat beter te vertellen (zoals
Tony’s Chocolonely, Artsen zonder Grenzen, HandicapNL, Joolz). Hun campagnes
zorgen voor een ondeugende grijns op je gezicht, maar komen altijd uit een goed
hart.
Zit je met een probleem dat er toe doet?
En durf je een beetje buiten de lijntjes te kleuren?
Dan zou ik ze eens bellen.
Praktische informatie
Let op: een ticket voor de NIMA Marketing Day koop je rechtstreeks via de website. Via ons bestellen/inschrijven is NIET mogelijkProgramma
Lunchsessie tijdens NIMA Marketing Day
Hoe breng je vernieuwing als marketeer en krijg je organisaties in beweging voor impact?
We zijn marketeers en luisteren naar de markt. Ons resultaat duurzame maatschappelijk impact.
Hoe kun je succesvolle en vernieuwende businessmodellen ontwerpen?
Albert van der Spek (innovatiemanager Nationale Nederlander) deelt de succesformules van innovatie. Waarom zijn sommige goed? Waarom niet? Hoe pak je en innovatietraject goed aan? Hoe zorg je ervoor dat je waardegedreven ontwerp?
Hoe krijg je besluiten en beweging op vernieuwing en innovatie in organisaties?
Charelle Akihary, CMO bij de NPO en voorzitter van Platform Innovatie Marketing deelt vanuit haar transitie ervaringen bij Danone, Heijmans en de publieke omroep, hoe creëer je echte veranderkracht? Hoe kan je impact maken als je voorstellen of je visie er niet doorheen komt of wordt uitgesteld of alleen stap 1 gezet mag worden. Kortom hoe creëer je zuurstof in je organisatie voor duurzame veranderkracht.