PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’
30 januari 2024
Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder dan toekomst strateeg Kristel Vanderlinden presenteerde in Rotterdam voor het eerst haar nieuwste inzichten. Het PIM Trendrapport, dat tijdens het uit…
Terugblik trends 2023 | Visionair Vooruitdenken
9 januari 2024
Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …
Terugblik trends 2023 | Regeneratie Innovatie
28 december 2023
Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …
Terugblik trends 2023 | open-source collaboratie
19 december 2023
Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …
Terugblik trends 2023 | non-demografisch denken
13 december 2023
Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …
AI in Marketing winnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2023
28 november 2023
Amsterdam, 28 november 2023 – De Marketing Literatuur Prijs 2023 van Platform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar AI in Marketing va…
Transformeer jouw marketingstrategie op MarTech Fest 2023: innovatie, technologie en revolutie in marketing, met branchegenoten
11 september 2023
Op 12 oktober 2023 biedt Platform Innovatie Marketing jou de kans om verder in te gaan op de toekomst van marketing met AI, Big Data, Marketing Mix Mo…
The Future is Modelled: versterk Online Marketing met Data Modelling
5 september 2023
Lars van Tulden zal de kracht van Marketing Mix Modelling onthullen, een methodologie die marketeers in staat stelt om het ideale budget voor verschil…
Value-based pricing: zo lukt het wel
27 juni 2023
27 juni 2023 – Een juiste pricing van je assortiment zorgt voor optimale winstgevendheid. Maar wat is een ‘juiste’ prijs? Dat hangt …
PIM Trendrapport 2023: 'Business as not usual'
15 december 2022
Platform Innovatie in Marketing (PIM) lanceerde tijdens het PIM Trend Fest op 31 januari 2023 het 18e trendrapport. Thema van het door Kristel Vanderl…
PIM Trendrapport: ‘Inclusiviteit in marketing gaat over (veel) meer dan zichtbaarheid’
8 februari 2022
Het jaarlijkse Trendrapport in opdracht van Platform Innovatie in Marketing stelt dat diversiteit, inclusie en gelijkwaardigheid noodzakelijk zij…
PIM Trendrapport: De vermenselijking van merken
9 december 2020
Platform Innovatie in Marketing (PIM) lanceert tijdens het PIM Trend Fest op 21 januari 2021 het 16e trendrapport. Thema van het rapport: de vermensel…
PIM Trendrapport: The search for meaning
30 januari 2020
Geluk is vluchtig, betekenis is bestendig. In de huidige westerse wereld zijn mensen daarom minder op zoek naar spullen of hedonistische ervaringen en…
PIM Trendrapport: Merkactivisme
12 februari 2019
In toenemende mate verwachten consumenten dat merken een actieve rol spelen in het oplossen van sociaalmaatschappelijke kwesties. En dat gaat verder d…
PIM Trendrapport: Connected Society - de relatie tussen mens en tech
12 maart 2018
Wie de komende jaren een sterk merk wil bouwen, moet verder kijken dan de nieuwste gadgets. Dit is te lezen in het nieuwe trendrapport ‘Connecte…
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina