Programma van Big Data & Customer Intelligence

Big Data & Customer Intelligence

19 mei 2015 van 18:00 uur 19 mei 2015 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Big Data & Customer Intelligence

  1. 17:30 - 18:25

    Inloop en buffet

  2. 18:25 - 18:40

    Welkom vanuit SAP (Mark Raben,Chief Technology Architect )

  3. 18:40 - 19:15

    De ontwikkeling van nieuwe digitale producten en proposities voor de consumentenmarkt op basis van Big Data (Tim Klein Haneveld, Head of Revenue Development 2C at Telegraaf)

  4. 19:15 - 19:30

    Pauze

  5. 19:30 - 20:00

    Succes- en faalfactoren van marketing Intelligence (Robert van Ossenbruggen, CustomerCentral)

  6. 20:00 - 20:30

    ULU over the connected car (Jost Faganel, co-founder and CEO of ULU)

  7. 20:30 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:25 tot 18:40

    Welkom vanuit SAP (Mark Raben,Chief Technology Architect )

    Specialist in de productstrategie en go to market van SAP, thought leader op het gebied van innovaties. Een gepassioneerde spreker op het gebied van trends in IT, big data en marketing. Mark vertelt meer over de visie van SAP, zal praktijkvoorbeelden laten zien met diverse technologieën en vertelt hoe je kunt inspelen op deze trends.

  2. Van 18:40 tot 19:15

    De ontwikkeling van nieuwe digitale producten en proposities voor de consumentenmarkt op basis van Big Data (Tim Klein Haneveld, Head of Revenue Development 2C at Telegraaf)

    De manier waarop consumenten media consumeren is de afgelopen 10 jaar dramatisch veranderd. Voor De Telegraaf, een van de grootste nieuwsmerken van Nederland, betekent dit dat er op een andere manier naar de markt gekeken moet worden. Daarbij staat vast dat, samen met content, consumentendata veruit de belangrijkste grondstof voor toekomstige producten en businessmodellen is.

  3. Van 19:30 tot 20:00

    Succes- en faalfactoren van marketing Intelligence (Robert van Ossenbruggen, CustomerCentral)

    De commerciële potentie van (big) data hoef je de marketeer van vandaag niet meer uit te leggen. Maar marketing intelligence is vaker een hoofdpijndossier dan een succes story. Waarom gaat het zo vaak fout? En wat hebben bedrijven gemeen die hun intelligence wel succesvol weten te implementeren? Robert van Ossenbruggen deelt de resultaten van een grootschalige studie die hij deed in samenwerking met SWOCC en maakt de vertaalslag naar Big Data.

  4. Van 20:00 tot 20:30

    ULU over the connected car (Jost Faganel, co-founder and CEO of ULU)

    Een betere en veiligere rijervaring door efficiënter gebruik van data uit de auto
    De Nederlandse startup ULU lanceerde recent hun connected car-oplossing. Door data uit met internet verbonden auto's op een nieuwe manier inzichtelijk te maken, wil ULU verzekeraars, fleetowners en bestuurders van bruikbare informatie voorzien.

    Eerder verschenen artikel op DutchCowboys: http://www.dutchcowboys.nl/startups/nederlandse-startup-lanceert-connected-car-oplossing

    (lezing in het Engels)

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 12 september 2024

    Customer-centric culture

    Heijmans Hive Innovatie hub in Rosmalen
    Meer over dit evenement
  2. 18 oktober 2024

    Ontbijtsessie: Hackathon neo-demografische samenleving

    NPO in Hilversum
    Meer over dit evenement
  3. 14 november 2024

    Marketingliteratuurprijs 2024

    Easyfairs | The Next Level in Gorinchem
    Meer over dit evenement