Geef je netwerk een boost

Waarom kiezen voor de PIM community?

  1. 01

    Netwerk

    Verbind je aan een ijzersterk netwerk met gelijkgestemde marketeers.
  2. 02

    Langdurige relaties

    Bouw aan langdurige relaties via ons netwerk platform
  3. 03

    Kennis delen

    Deel je kennis of ontvang kennis van andere marketeers die jou verder kunnen helpen. 
  4. 04

    Whatsapp Community

    Ontvang via onze Whatsapp community de nieuwste inzichten!

Laat je inspireren door andere top marketeers!

Vorm een netwerk met gelijkgestemde, ambitieuze leden

Kom in contact met andere top marketeers

Het netwerk voor en door marketeers

  • Naast de vele toffe inhoudelijke events, is PIM voor mij ook een plek om mijn netwerk kwalitatief uit te breiden. Ondanks dat ikzelf niet dagelijks bezig ben met Marketing, heeft PIM bewezen een enorme mooie voedingsbodem voor nieuwe samenwerkingen en initiatieven te zijn. De succesvolle hackathon tussen PIM x NPO x ElastIQ-Connect is daar wat mij betreft het ultieme bewijs van.

    Jeffrey van Eijck
    Jeffrey van Eijck
    Business Data Consultant bij ElastIQ
  • PIM is een levendige community vol leergierige professionals. Tijdens ieder evenement ontmoet ik enthousiaste leden en breid zo mijn netwerk verder uit. Super handig als je (online) wil klankborden over vraagstukken die je bezighouden.
    Bram Groenen
    Bram Groenen
    Consultant en interim-manager
  • De Hackathon van PIM bij de NPO in oktober 2024 was een geweldige ervaring! Samen met enthousiaste vakgenoten uit allerlei branches werkten we aan een uitdagend vraagstuk.  Het was fantastisch om te zien hoe elk team zijn eigen creatieve oplossing presenteerde. De diversiteit aan ideeën was echt inspirerend! Naast het harde werken was er volop ruimte voor samenwerking en plezier. Een dag vol leren en nieuwe connecties maken.
    Anouschka van den Ban
    Anouschka van den Ban
    Senior Propositiemarketeer bij Eneco
  • Het PIM Customer Centric Culture-event in september 2024 was waardevol voor ons omdat het ons ideeën opleverde en we vraagstukken hebben verzameld, zoals: "Hoe zorgen we ervoor dat alle afdelingen het belang en de meerwaarde van de Customer Journey inzien en hoe krijgen we ze aan boord?" Binnen Gulf Gas + Power gaan wij nu verder aan de slag om andere afdelingen te laten ontdekken dat de Customer Journey letterlijk een reis is: geen project met een duidelijk begin en einde, maar een voortdurende reis waar alle afdelingen bij betrokken zijn.
    Max van Oosterhout
    Max van Oosterhout
    Marketing Manager bij Gulf Gas + Power

Betekenisvolle impact binnen maatschappij, markt en organisatie. Daar staan we voor. Ontdek onze 10 impactdoelen.