Insights

Visies

Visies , Algemeen

Inspirerende editie van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024 zet de toon voor de toekomst van marketing

Gorinchem, 14 november 2024 – De PIM Marketingliteratuurprijs vanPlatform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar het boek Do Tell, geschreven door de vier auteurs:Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils. De prijs voor de Bewustmaker 2024 gaat naar Empathie werkt…
Lees verder
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Wim Vermeulen

In de snel veranderende marketingwereld staan teams voor een dubbele u…
Lees verder
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Steven van Belleghem

De marketingwereld verandert in hoog tempo, en teams staan voor de uit…
Lees verder
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Klaske Kruk

In een tijd waarin duurzaamheid centraal staat, wordt van marketingtea…
Lees verder

Dit is waar we voor staan en gaan.

10 actiegerichte impactdoelen binnen Maatschappij, Markt en Organisatie waarmee je je rol als marketeer kunt aanjagen.

Download Marketing Manifest

Interviews

Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Wim Vermeulen

In de snel veranderende marketingwereld staan teams voor een dubbele uitdaging: de groeiende impact van AI en de noodzaak van duurzaamheid. Tijdens he…
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Steven van Belleghem

De marketingwereld verandert in hoog tempo, en teams staan voor de uitdaging om AI op een effectieve manier te integreren. Tijdens een interview met S…
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Klaske Kruk

In een tijd waarin duurzaamheid centraal staat, wordt van marketingteams verwacht dat ze verder gaan dan het promoten van producten en diensten. Ze sp…
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Patrick Petersen

In de huidige marketingwereld zijn veranderingen snel en overweldigend. Terwijl marketeers worden overspoeld met nieuwe technologieën, zoals AI e…

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox

Event terugblikken

Event terugblik

Succesvol event customer centric culture inspireert 100+ deelnemers

Rosmalen, 12 september 2024 – Donderdag 12 september vond bij Heijmans in Rosmalen het inspirerende event Customer Centric Culture plaats, georg…
Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder …
Event terugblik , Algemeen

Charida Dorder én alle lezende marketeers!

Op 28 november werd in het kader van het 20-jarige jubileum voor de 21ste keer de PIM Marketing Literatuur prijs uitgereikt. De winnaar is Charida Dor…
Event terugblik

Sfeerimpressie Marketing Literatuur Prijs 2023

Bekijk hier een kleine sfeerimpressie van de jubileumeditie van de Marketing Literatuur Prijs. Foto's gemaakt door Jens Elisen Fotografie

Algemeen

Visies , Algemeen

Inspirerende editie van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024 zet de toon voor de toekomst van marketing

Gorinchem, 14 november 2024 – De PIM Marketingliteratuurprijs vanPlatform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar het boek Do Tell, gesc…
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Wim Vermeulen

In de snel veranderende marketingwereld staan teams voor een dubbele uitdaging: de groeiende impact van AI en de noodzaak van duurzaamheid. Tijdens he…
Visies , Interview , Algemeen

Blog - Irma Bollen in gesprek met Steven van Belleghem

De marketingwereld verandert in hoog tempo, en teams staan voor de uitdaging om AI op een effectieve manier te integreren. Tijdens een interview met S…
Algemeen

PIM Marketingliteratuurprijs 2024: de nominaties zijn bekend!

Ergens in Nederland, 9 oktober 2024 – Zet 14 november 2024 alvast in je agenda, want de Marketingliteratuurprijs komt er weer aan! Dit jaarlijks…