Kennisbank

  • persbericht filter-2

PIM viert 40 jaar marketing met lef: posters die het vak wakker schudden

Tien limited edition posters die elke marketeer móét hebben. “Alles kan, als je een beetje buiten de lijntjes durft te kleuren”.

PIM bestaat 40 jaar. En wie jarig is, trakteert. Niet met gebak, maar met iets dat blijft plakken: een serie krachtige posters die het marketingvak wakker schudden. Geen clichés, maar statements die aanzetten tot denken en doen. Gratis én fysiek in beperkte oplage, speciaal voor marketeers die geloven in vooruitgang.



Marketing met lef, liefde en een missie

Veertig jaar geleden begonnen als pioniers tussen marketing en technologie. Vandaag de dag hét platform waar innovatie, purpose en impact samenkomen. PIM is al vier decennia de plek waar ideeën ontstaan, trends versnellen en waar marketeers het verschil maken. En we zijn nog lang niet klaar.

“40 jaar marketing met lef, liefde en een missie. En we zijn nog lang niet klaar.” – Charelle Akihary, voorzitster PIM

LIMITED EDITION: posters die je vakliefde aanwakkeren

Tien unieke posters. Limited edition. Met quotes die prikkelen, schuren en inspireren. Gemaakt om het gesprek op gang te brengen en marketing weer op scherp te zetten. Geen loze kreten, maar krachtige boodschappen die je trots aan de muur hangt – of verzamelt.

Creatieve samenwerking met Buutvrij

De posters zijn ontstaan uit een samenwerking met Buutvrij: het bureau dat creativiteit inzet voor maatschappelijke impact. Net als PIM geloven zij dat marketing meer moet zijn dan mooie woorden, het moet beweging brengen.

Quote Mariken Bongers, Account Director Buutvrij:
“Als we niet uitkijken, wordt marketing een spel van getallen. Je hebt lef nodig om daarvan af te wijken. Op zoek naar het betere verhaal. Op zoek naar de inhoud.”

Download nu jouw postercollectie hier

Vier 40 jaar innovatie mee. Haal jouw gratis limited edition posters op en laat zien waar marketing voor staat.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:

Charelle Akihary

Wellicht vind je dit ook interessant

    • persbericht filter-2-

    PIM kiest nieuwe koers: rebelser, interactiever en relevanter dan ooit

    November 2025 – Platform Innovatie in Marketing (PIM) luidt een nieuw tijdperk in. Dit jaar viert de grootste marketingcommunity van Nederland 40 jaar pionieren en verbinden en kiest het positie voor het marketingv
    • marketing vakliteratuur filter-6-

    Vernieuwd PIM Marketingkennisfestival 2025 zet marketingliteratuur in de schijnwerpers

    AI, inclusiviteit en marketingfundamenten domineren het debat Amsterdam, 25 november 2025 – Geen klassieke prijsuitreiking, maar een levendig festival waar marketingliteratuur tot leven komt. Tijdens het vernieuwd
    • interview filter-3-

    Marketingboeken geven richting in een tijd van ruis

    Hans Molenaar over de genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2025Dit jaar reikt Platform Innovatie in Marketing (PIM) zijn Marketingliteratuurprijs uit tijdens het PIM Marketingkennisfestival, op 25 november

Word partner van PIM en versterk je merk binnen de Nederlandse marketingtop!

Geef je merk meerwaarde en sluit je aan bij het PIM netwerk