40-jarig jubileum
“40 jaar marketing met lef, liefde en een missie. En we zijn nog lang niet klaar” - Charelle Akihary, voorzitster PIM
Al 40 jaar marketing & innovatie
Veertig jaar vol lef, liefde voor het vak en een ontembare drang om te vernieuwen. Wat begon in de jaren ’80 als een samenwerking tussen marketeers en techneuten, groeide uit tot hét platform voor marketinginnovatie in Nederland. En ja, dat is iets om trots op te zijn. PIM is de plek waar ideeën ontstaan, trends versnellen en waar marketeers met purpose het verschil maken. Al 40 jaar lang. En geloof ons: we zijn nog maar net begonnen. Vier het niet langs de zijlaan, maar samen met ons!

Proef de sfeer – 6 maanden vol inspiratie voor € 75
Zin om te proeven hoe het is om bij PIM te horen? Dit najaar krijg je een unieke kans: een tijdelijk lidmaatschap van voor de rest van 2025 voor slechts € 75. Dat is geen korting, dat is pure verwennerij. Maar ach, we 'vieren' maar één keer ons 40 jarig bestaan!
Je krijgt toegang tot alle top-events in het najaar, ontmoet gedreven vakgenoten en duikt in de nieuwste marketinginzichten. Wil jij MarTech Fest in Utrecht, de Dutch Design Week Excursie naar Eindhoven, B2B Marketing en het Marketingkennisfestival (Marketingliteratuurprijs) niet missen? Dit is jouw kans om het échte PIM-gevoel te beleven. Intiem, inspirerend en 100% future forward.
Je krijgt toegang tot alle top-events in het najaar, ontmoet gedreven vakgenoten en duikt in de nieuwste marketinginzichten. Wil jij MarTech Fest in Utrecht, de Dutch Design Week Excursie naar Eindhoven, B2B Marketing en het Marketingkennisfestival (Marketingliteratuurprijs) niet missen? Dit is jouw kans om het échte PIM-gevoel te beleven. Intiem, inspirerend en 100% future forward.

LIMITED EDITION - Gratis unieke marketing posters met lef voor alle marketeers, laat van je horen!
Tien unieke posters. Limited edition. Met quotes die schuren, inspireren en aanzetten tot actie. Geen loze kreten, maar krachtige statements die je vakliefde aanwakkeren én je collega’s aan het denken zetten. Gemaakt om op te hangen. Of te verzamelen. Of allebei. Deze wil je hebben, en straks wil iedereen weten waar je ze vandaan hebt.
De ontwerpen zijn het resultaat van een te gekke samenwerking met Buutvrij: een creatief bureau met lef, visie en een maatschappelijke missie. Net als wij geloven zij dat marketing de wereld een stukje beter kan maken.
#marketingmetlef
De ontwerpen zijn het resultaat van een te gekke samenwerking met Buutvrij: een creatief bureau met lef, visie en een maatschappelijke missie. Net als wij geloven zij dat marketing de wereld een stukje beter kan maken.
#marketingmetlef
