Accountability en rendement van (datadriven) marketing
08 september 2015
van 18:00 uur
08 september 2015
tot 22:00
Online
Canon Nederland N.V.
Brabantlaan 2 'S-HERTOGENBOSCH
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
De beschikbaarheid van data maakt accountability van marketing een ‘eitje’. Of toch niet? Beschik jij over alle informatie die nodig is om je marketinguitgaven te verantwoorden? Ken je de ROI van al je marketingactiviteiten? En welke KPI’s meet je eigenlijk? Of zou je willen meten?
Hoe maak je de juiste keuzes in de enorme hoeveelheid data waar we tegenwoordig over beschikken? Leer tijdens deze sessie alles over accountability en rendement van (datadriven) marketing.
Met cases van o.a. ING Bank, Centralpoint, Store & Consumer Insight en Knab.
Hoe maak je de juiste keuzes in de enorme hoeveelheid data waar we tegenwoordig over beschikken? Leer tijdens deze sessie alles over accountability en rendement van (datadriven) marketing.
Met cases van o.a. ING Bank, Centralpoint, Store & Consumer Insight en Knab.
Deze sessie is uitverkocht, er zijn helaas geen kaarten meer beschikbaar.
Programma van Accountability en rendement van (datadriven) marketing
Op dinsdag 8 september: | |
17:30 - 18:20 | Inloop, ontvangst en buffet |
18:20 - 18:30 | Welkom vanuit Canon en PIM |
18:30 - 18:50 | Inzicht in de impact van cross media en het belang van de verschillende touch points (Alexander Arbouw, Insights Director bij Store & Consumer Insight) |
18:50 - 19:10 | De succesvolle databasemarketing strategie van ING (Christiaan Koenders, CRM & Klantcontact strategie ING Nederland Zakelijk) |
19:10 - 19:30 | Pauze |
19:30 - 19:55 | Scoren met innovatief klantonderzoek (Marcel Joosten, Directeur E-Commerce Centralpoint) |
19:55 - 20:20 | De impact van datadriven marketing (Leslie Hogeveen, Manager Marketing Knab) |
20:20 - 20:30 | Afsluiting |
20:30 - 21:30 | Borrel |