Programma van Accountability en rendement van (datadriven) marketing

Accountability en rendement van (datadriven) marketing

08 september 2015 van 18:00 uur 08 september 2015 tot 22:00
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Accountability en rendement van (datadriven) marketing

  1. 17:30 - 18:20

    Inloop, ontvangst en buffet

  2. 18:20 - 18:30

    Welkom vanuit Canon en PIM

  3. 18:30 - 18:50

    Inzicht in de impact van cross media en het belang van de verschillende touch points (Alexander Arbouw, Insights Director bij Store & Consumer Insight)

  4. 18:50 - 19:10

    De succesvolle databasemarketing strategie van ING (Christiaan Koenders, CRM & Klantcontact strategie ING Nederland Zakelijk)

  5. 19:10 - 19:30

    Pauze

  6. 19:30 - 19:55

    Scoren met innovatief klantonderzoek (Marcel Joosten, Directeur E-Commerce Centralpoint)

  7. 19:55 - 20:20

    De impact van datadriven marketing (Leslie Hogeveen, Manager Marketing Knab)

  8. 20:20 - 20:30

    Afsluiting

  9. 20:30 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:30 tot 18:50

    Inzicht in de impact van cross media en het belang van de verschillende touch points (Alexander Arbouw, Insights Director bij Store & Consumer Insight)

    Het media landschap wordt steeds meer gefragmenteerd en de consument reist dagelijks langs vele touch points. Gebaseerd op de Behavioral Economics theorieën van Nobelprijs winnaar Daniel Kahneman heeft Procter & Gamble een methode ontwikkeld om op basis van simpele beslisregels ten aanzien van consumenten gedrag te komen tot een holistisch consumer centric model. In deze sessie tonen we de voordelen van deze methode om het rendement van Marketing uitgaven te bepalen en de resultaten te integreren in de Marketing strategie en de campagne planning.

  2. Van 18:50 tot 19:10

    De succesvolle databasemarketing strategie van ING (Christiaan Koenders, CRM & Klantcontact strategie ING Nederland Zakelijk)

    Christiaan Koenders  (Dialoque marketeer of the year  van 2014) is verantwoordelijk voor de business implementatie van databasemarketing bij ING.  Tijdens deze presentatie zal Christiaan dieper ingaan op  de doelstelling van het databasemarketing programma (OpMaat), hoe databasemarketing wordt toegepast in de channels (call, kantoren en Internet) en zal hij ons meer vertellen over De omni-channel uplift en het rendement per kanaal.

  3. Van 19:30 tot 19:55

    Scoren met innovatief klantonderzoek (Marcel Joosten, Directeur E-Commerce Centralpoint)

    Vanuit de gedachte om nog beter op de klantbehoefte in te spelen heeft Centralpoint medio vorig jaar besloten om alle klanten/orders te bevragen 3 dagen na levering. Samen met Starred hebben zij op een eenvoudige manier een klanttevredenheidsonderzoek opgezet waarvan de hoge response hen duidelijke inzichten geeft in de winkelervaring van de diverse klanten, via de verschillende channels van Centralpoint.nl.

  4. Van 19:55 tot 20:20

    De impact van datadriven marketing (Leslie Hogeveen, Manager Marketing Knab)

    Knab heeft data analytics een integraal onderdeel gemaakt van de Marketing aanpak. Door deze focus heeft de organisatie een enorme groei kunnen doormaken. Tijdens de presentatie vertelt Leslie aan de hand van een aantal inzichten en voorbeelden hoe Knab dit resultaat heeft bereikt en welke resultaten dit oplevert.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 12 september 2024

    Customer-centric culture

    Heijmans Hive Innovatie hub in Rosmalen
    Meer over dit evenement
  2. 18 oktober 2024

    Ontbijtsessie: Hackathon neo-demografische samenleving

    NPO in Hilversum
    Meer over dit evenement
  3. 14 november 2024

    Marketingliteratuurprijs 2024

    Easyfairs | The Next Level in Gorinchem
    Meer over dit evenement