Programma van Innovaties in de B2B

Innovaties in de B2B

16 november 2015 van 18:00 uur 16 november 2015 tot 22:00
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Innovaties in de B2B

  1. 15:30 - 16:00

    Inloop

  2. 16:00 - 16:10

    Welkom vanuit PIM

  3. 16:10 - 16:35

    Innovatie binnen B2B Marketing en Sales (Laura Nuhaan , The Andeta Group en CMO Fileboard)

  4. 16:35 - 17:00

    Succesvolle content marketing als integraal onderdeel van het commerciële proces (Bob Oord, Auteur)

  5. 17:00 - 17:20

    Pauze

  6. 17:20 - 17:45

    Content marketing als middel voor succesvolle B2B leadgeneratie (Truus Koppelaar, Marketing Director bij AFAS)

  7. 17:45 - 18:10

    Social Business bij Loyens & Loeff (Pauline de Hek – Jonquière, Head of Marketing & Communications bij Loyens & Loeff)

  8. 18:10 - 18:20

    Afsluiting

  9. 18:20 - 19:20

    Borrel en buffet

  1. Van 16:10 tot 16:35

    Innovatie binnen B2B Marketing en Sales (Laura Nuhaan , The Andeta Group en CMO Fileboard)

    Het klantengedrag is onder invloed van social, mobiel en online voorgoed veranderd. Daarnaast biedt technologie ook veel kansen.  Wat zijn de mogelijkheden  voor sales en marketing? En hoe kan beter ingespeeld worden op het veranderend koopgedrag.  Laura Nuhaan gaat in op de laatste ontwikkelingen en laat een aantal cases uit de praktijk zien.

  2. Van 16:35 tot 17:00

    Succesvolle content marketing als integraal onderdeel van het commerciële proces (Bob Oord, Auteur)

    Contentmarketing krijgt veel media-aandacht. Dagelijks lezen en horen we over de nieuwste tactieken, tools en praktijkcases. Maar hoe kun je nu concreet en gestructureerd aan de slag? Bob Oord, managing director bij Heliview Online, biedt in deze sessie een raamwerk waarmee je alle trends, ontwikkelingen en mogelijkheden in perspectief kunt plaatsen voor je eigen marketingstrategie. Een raamwerk dat gebaseerd is op jarenlange praktijkervaring in de B-to-B markt. Aan de hand van voorbeelden, van de 16e eeuw tot 2015, laat hij zien hoe contentmarketing succesvol kan zijn als integraal onderdeel van het commerciële proces. Deze sessie is gebaseerd op het onlangs verschenen boek “B2B Contentmarketing, de 7 fundamenten”.

  3. Van 17:20 tot 17:45

    Content marketing als middel voor succesvolle B2B leadgeneratie (Truus Koppelaar, Marketing Director bij AFAS)

    Leadgeneratie is al jaren top of mind bij AFAS. De marketingafdeling is verantwoordelijk voor de afspraken in de salesagenda’s. Sinds drie jaar zet het bedrijf contentmarketing in als middel voor alle fases van het koopproces, om zo al in de oriëntatiefase merkvoorkeur te creëren bij de potentiële klant. Truus Koppelaar deelt de do’s en don’ts op basis van haar ervaringen.

  4. Van 17:45 tot 18:10

    Social Business bij Loyens & Loeff (Pauline de Hek – Jonquière, Head of Marketing & Communications bij Loyens & Loeff)

    Bij Loyens & Loeff werken zo’n 850 belastingadviseurs, advocaten en notarissen. Hoe zorg je ervoor dat deze professionals zich bewust worden van de zakelijke mogelijkheden van hun eigen social media accounts? Hoe help je hen deze middelen te omarmen als business tools? Vooral door groots te denken, maar klein te beginnen. Pauline de Hek - Jonquière, hoofd marketing en communicatie, vertelt hoe “het net door de organisatie werd gehaald”, een klein clubje voorlopers werd geholpen om hun kennis en kunde te laten zien, zakelijke resultaten te boeken en hun collega’s enthousiast te maken. Ook zal het gaan over de steun vanuit het bestuur, het nut en de noodzaak van richtlijnen en het (online) trainen van medewerkers.

    Genomineerd voor ‘Beste change management programme’ door The Lawyer.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 12 september 2024

    Customer-centric culture

    Heijmans Hive Innovatie hub in Rosmalen
    Meer over dit evenement
  2. 18 oktober 2024

    Ontbijtsessie: Hackathon neo-demografische samenleving

    NPO in Hilversum
    Meer over dit evenement
  3. 14 november 2024

    Marketingliteratuurprijs 2024

    Easyfairs | The Next Level in Gorinchem
    Meer over dit evenement