PIM Marketing Literatuur Prijs 2016
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Helaas zijn er geen kaarten meer beschikbaar. Stuur een mail naar kim.vanderwel@pimonline.nl en wij zorgen dat je op de reservelijst komt.
Heb je nog geen tijd gehad voor het lezen van marketingboeken?
Dinsdagavond 6 december presenteert PIM voor de 14e keer de beste marketingliteratuur van het afgelopen jaar. Deze avond mag je niet missen !
Wil je in een avond worden bijgepraat door de auteurs van de 10 beste marketing boeken uit 2016 over digital, branding, social, en customer experience? Kom dan naar deze fantastische avond ontmoet de auteurs en spijker je marketing kennis in 1 avond helemaal bij.
Alle auteurs zijn gevraagd hun werk toe te komen lichten. Je kunt zelf kiezen welke sessie je bij wilt wonen. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking plaats.
De indeling is als volgt:
18.30 - 19.00 Sprekerronde 1
Amtrium 1: Share - Pieter van Glind en Harmen van Sprang
Amtrium 2: True Story Telling - Paul Hillesum en Amber Franssen
L103: Retail Marketing Strategy - Constant Berkhout
19.15 – 19.45 Sprekerronde 2
Amtrium 1: Hoe agile is jouw strategie - Sjors van Leeuwen
Amtrium 2: Disruptive Selling - Patrick Maes
L103: Merkpositionering - Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk
L104: Service Excellence - Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan
19.45 – 20.15 Sprekerronde 3
Amtrium 1: Creating Value with Big Data Analytics - Peter Verhoef, Edwin Kooge,
Natasha Walk
Amtrium 2: Marketing met ballen - Rudy Moenaert en Henry Robben
L103: Handboek Betekenisvol ondernemen - Kees Klomp