Sprekers bij PIM Marketing Literatuur Prijs 2016

PIM Marketing Literatuur Prijs 2016

06 december 2016 van 17:30 uur 06 december 2016 tot 21:30
Online

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Kees Klomp (Handboek betekenisvol ondernemen)

    Kees Klomp (Handboek betekenisvol ondernemen)

    Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde – voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie! Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. De methode bestaat uit 5 fasen die samen een concrete actielijst vormen voor het bouwen van een betekenisvolle bedrijfsvoering. Hun aanpak begint bij de beweegredenen van de ondernemer als mens, en voert via de binnenkant van het bedrijf, het merk en de marketingactiviteiten naar een positieve impact op de maatschappij, wat op zijn beurt weer lucratief is voor de onderneming.
  2. Patrick Maes

    Patrick Maes

    Managing Partner Disruptive Selling
    De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen op een disruptieve manier vraag en aanbod. Traditionele verkoop, met salesteams en salesmanagers, wordt de uitzondering. Daarom moeten de taken van sales, marketing en customer service hertekend worden. Marketing automation en moderne CRM-tools zijn daarbij noodzakelijk om te kunnen overleven. Disruptive Selling helpt bedrijven bij de transformatie naar het nieuwe tijdperk van sales en customer centricity. Dit is een boek voor directieteams, managers en ondernemers. U heeft een wit blad nodig: een nieuwe start om mee te zijn met de salesrealiteit van vandaag. U bent het de klant en uzelf verschuldigd. There is no excuse for being boring.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 28 januari 2025

    TrendFest 2025 - 20 jarig jubileum

    Hogeschool van Amsterdam in Amsterdam
    Meer over dit evenement