Toekomst van media: Vloggen, virtual reality en data
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van De toekomst van media
-
17:30 - 18:15
Ontvangst met buffet
-
18:15 - 18:20
Welkom vanuit PIM
-
18:20 - 18:50
Het gebruik van data in de praktijk bij Sanoma | SBS (Janou Kessels, Sanoma)
-
18:50 - 19:20
van VR Cinema tot China (Jip Samhoud, &Samhoud Media)
Door Jip Samhoud -
19:20 - 19:40
Pauze
-
19:40 - 20:20
De kracht van vloggen (Daan Sip, Social1nfluencers en Joost Kraima, YouTube-creator Gierigegasten)
Door Joost Kraima -
20:20 - 21:20
Borrel
-
Van 18:20 tot 18:50
Het gebruik van data in de praktijk bij Sanoma | SBS (Janou Kessels, Sanoma)
In het veranderende medialandschap vormt het écht bereiken van de consument een steeds grotere uitdaging. De momenten waarin we bij het bereiken ook de aandacht hebben is schaars, maar hoe pak je die aandacht? Relevantie is key – meteen het juiste verhaal aan de juiste doelgroep weten te koppelen, en het liefst vanaf een vertrouwde afzender. Het is dan ook niet meer de vraag óf data een rol speelt, maar hóe je dit op de juiste manier kan doen. We nemen jou mee in de visie en strategie van Sanoma | SBS op het gebied van data. Daarnaast wordt er ook dieper ingegaan op hoe dit in de praktijk toegepast kan worden.
-
Virtual Reality is hot en Jip Samhoud speelt daar slim op in.
De Nederlandse VR-onderneming &samhoud media, initiatiefnemer van ’s werelds eerste VR-bioscoop in Amsterdam, gaat tientallen vestigingen openen in China met een lokale partner.
De Nederlandse ondernemer Jip Samhoud (26) gaat ons vertellen hoe hij dit concept in 3 maanden uitrolde naar China - en verder. -
Van 19:40 tot 20:20
De kracht van vloggen (Daan Sip, Social1nfluencers en Joost Kraima, YouTube-creator Gierigegasten)
Door Joost KraimaInmiddels hebben we allemaal wel gehoord van het woord 'vlogger'. Sterker nog, 'treitervlogger' was hét woord van 2016. Merken willen massaal samenwerken met deze nieuwe generatie supersterren die miljoenen volgers binnen een nog nauwelijks te bereiken doelgroep bedienen. Maar hoe creëer je impact binnen een dergelijke samenwerking? Welke regels gelden er? Wat heeft een succesvolle youtuber zelf te vertellen over samenwerkingen met merken? Waar gaat het allemaal naartoe? Is het een hype of here to stay? En de hamvraag; wat is het verschil tussen een vlogger en een YouTuber? Daan Sip, eigenaar van youtube talent agency Social1nfluencers en Joost Kraima, oprichter van het succesvolle youtube channel Gierigegasten geven antwoord!