PIM Marketing Literatuurprijs 2017
28 november 2017
van 17:30 uur
28 november 2017
tot 21:30
Online
Beeckestijn Business School
Leusderend 30 LEUSDEN
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Welk boek maakte het meeste indruk op de jury? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Je hoort het allemaal op 28 november.
Afgelopen jaar won Creating value with big data analytics van Peter Verhoef, Edwin Kooge en Natasha Walk. Dit jaar zijn er opnieuw 10 nieuw verschenen marketingboeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs. De winnaar van dit jaar wordt bekendgemaakt tijdens deze sessie.
Kies zelf je programma
Alle auteurs zijn gevraagd hun werk te komen toelichten. Tijdens deze avond kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking van de Marketing Literatuurprijs plaats. Een feestelijke avond bomvol kennis en inspiratie.
Kies zelf je programma
Alle auteurs zijn gevraagd hun werk te komen toelichten. Tijdens deze avond kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking van de Marketing Literatuurprijs plaats. Een feestelijke avond bomvol kennis en inspiratie.
Onderstaande titels zijn genomineerd:
• Het einde van online winkelen, Wijnand Jongen
• De kracht van platform strategie, Cor Molenaar
• Startup Branding, Andy Mosmans
• Customer journey optimalisatie , Rob Luif
• Big data marketing , Paul Postma
• De marketingorganisatie van de toekomst, Rob Beltman
• De relatie economie, Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel
• Sterke merken, betere wereld , Bart Brüggenwirth
• Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport , Robert Kok & Hugo Gruijters
• Influencers, Carole Lamarque
• Het einde van online winkelen, Wijnand Jongen
• De kracht van platform strategie, Cor Molenaar
• Startup Branding, Andy Mosmans
• Customer journey optimalisatie , Rob Luif
• Big data marketing , Paul Postma
• De marketingorganisatie van de toekomst, Rob Beltman
• De relatie economie, Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel
• Sterke merken, betere wereld , Bart Brüggenwirth
• Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport , Robert Kok & Hugo Gruijters
• Influencers, Carole Lamarque