PIM Marketing Literatuurprijs 2017
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Marketing Literatuur Prijs 2017
-
17:30 - 18:20
Ontvangst incl. hapje en drankje
-
18:20 - 18:30
Welkom door Beeckestijn en Platform Innovatie in Marketing
-
18:30 - 19:00
Sprekerronde 1
Door Wijnand Jongen (het einde van online winkelen), Paul Postma (Big data marketing), Bart Brüggenwirth (Sterke merken betere wereld) -
19:05 - 19:35
Sprekerronde 2
Door Andy Mosmans (Startup Branding), Rob Beltman (De marketingorganisatie van de toekomst), Kok – Gruijters (Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport ) -
19:35 - 19:45
Pauze
-
19:45 - 20:15
Sprekerronde 3
Door Rob Luif (Customer journey optimalisatie), van Leeuwe, van de Peppel, Lindsay (De relatie-economie), Carole Lamarque (Influencers) -
20:15 - 20:45
Uitreiking prijs + presentatie van winnaar
-
20:45 - 21:45
Borrel
-
Van 18:30 tot 19:00
Sprekerronde 1
Door Wijnand Jongen (het einde van online winkelen), Paul Postma (Big data marketing), Bart Brüggenwirth (Sterke merken betere wereld)Bepaal zelf welke presentatie je bij wilt wonen:
Zaal 1: Het einde van online winkelen - Wijnand Jongen
Zaal 2: Big data marketing - Paul Postma
Zaal 3: Sterke merken, betere wereld - Bart Brüggenwirth -
Van 19:05 tot 19:35
Sprekerronde 2
Door Andy Mosmans (Startup Branding), Rob Beltman (De marketingorganisatie van de toekomst), Kok – Gruijters (Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport )Bepaal zelf welke presentatie je bij wilt wonen:
Zaal 1: Startup Branding - Andy Mosmans
Zaal 2: De marketingorganisatie van de toekomst - Rob Beltman
Zaal 3: Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport - Robert Kok & Hugo Gruijters -
Van 19:45 tot 20:15
Sprekerronde 3
Door Rob Luif (Customer journey optimalisatie), van Leeuwe, van de Peppel, Lindsay (De relatie-economie), Carole Lamarque (Influencers)Bepaal zelf welke presentatie je bij wilt wonen:
Zaal 1: Influencers - Carole Lamarque (via live streaming)
Zaal 2: Customer journey optimalisatie - Rob Luif
Zaal 3: De relatie economie - Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel