Onze Nederlandse marketing footprint
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Nederland als meest inspirerend marketingland van Europa. Dát is onze missie.
Daarom staat deze PIM-sessie in het teken van Nederlandse merken met een innovatieve marketingslagkracht. Een avond waarin we met elkaar zichtbaar maken waar onze Nederlandse roots van invloed zijn bij het ontwikkelen van marketinginitiatieven. In Nederland, maar ook over de grenzen. Wat hebben deze merken nou in huis om zich zo te ontwikkelen zoals ze doen. Welke ‘bedrijfseigenschappen en -competenties’ hebben ze? En kunnen we iets leren over hun marketingondernemerschap? En hoe zit het met de mindset in de organisatie? Een avond waarin kennis delen op dit gebied centraal staat. Een ding is zeker, als wij dan het meest inspirerende marketingland zijn, wat maakt het dan dat we zo inspirerend zijn? Wat kunnen we dan van elkaar leren? Maar ook vooral, hier als marketeer zelf in betekenen!
Programma van Onze Nederlandse marketing footprint
Op dinsdag 9 oktober: | |
17:30 - 18:15 | Inloop & buffet |
18:15 - 18:25 | Welkomstwoord PIM |
18:25 - 18:40 | De kansen en valkuilen van het ondernemerschap (Remy Ludo Gieling, hoofdredacteur Sprout) Door Remy Ludo Gieling |
18:40 - 19:10 | Great Dutch brands have the Change mindset (Cyriel Kortleven, internationaal spreker en auteur) Door Cyriel Kortleven |
19:10 - 19:25 | Pauze |
19:25 - 20:00 | De ‘sweet spot’ van branded entertainment (Joost Geurtsen van Endemol Shine Group, Global Creative Director Commercial Partnerships) Door Joost Geurtsen |
20:00 - 20:30 | NS al meer dan 175 jaar in Nederland. En nog steeds een ‘cool & innovatief’ brand? Ja zeker (Frank Ardesch, KlantInnovatie & Strategie Nederlandse Spoorwegen) Door Frank Ardesch |
20:30 - 21:30 | Borrel |