Onze Nederlandse marketing footprint
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Onze Nederlandse marketing footprint
-
17:30 - 18:15
Inloop & buffet
-
18:15 - 18:25
Welkomstwoord PIM
-
18:25 - 18:40
De kansen en valkuilen van het ondernemerschap (Remy Ludo Gieling, hoofdredacteur Sprout)
Door Remy Ludo Gieling -
18:40 - 19:10
Great Dutch brands have the Change mindset (Cyriel Kortleven, internationaal spreker en auteur)
Door Cyriel Kortleven -
19:10 - 19:25
Pauze
-
19:25 - 20:00
De ‘sweet spot’ van branded entertainment (Joost Geurtsen van Endemol Shine Group, Global Creative Director Commercial Partnerships)
Door Joost Geurtsen -
20:00 - 20:30
NS al meer dan 175 jaar in Nederland. En nog steeds een ‘cool & innovatief’ brand? Ja zeker (Frank Ardesch, KlantInnovatie & Strategie Nederlandse Spoorwegen)
Door Frank Ardesch -
20:30 - 21:30
Borrel
-
Van 18:25 tot 18:40
De kansen en valkuilen van het ondernemerschap (Remy Ludo Gieling, hoofdredacteur Sprout)
Door Remy Ludo GielingRemy Ludo Gieling (hoofdredacteur van het toonaangevende ondernemersplatform Sprout) is deze avond onze dagvoorzitter en neemt ons mee in de kansen en valkuilen van het ondernemerschap en zijn visie over opkomende markten en technologieën.
-
Van 18:40 tot 19:10
Great Dutch brands have the Change mindset (Cyriel Kortleven, internationaal spreker en auteur)
Door Cyriel KortlevenEen belangrijke voorwaarde om wereldwijd impact te hebben met je merk is open te staan en flexibel in te spelen op veranderingen. Als inspirerend merk dien je je eigen vastgeroeste denkpatronen durven doorbreken; in staat zijn snel nieuwe alternatieve ideeën te bedenken en vooral het lef hebben om te experimenteren. Verwacht een inspirerend verhaal van onze Belgische gast met veel humor & praktische tips om zelf met verandering aan de slag te gaan.
-
Van 19:25 tot 20:00
De ‘sweet spot’ van branded entertainment (Joost Geurtsen van Endemol Shine Group, Global Creative Director Commercial Partnerships)
Door Joost GeurtsenBinnen het immer groeiende aanbod aan content en in een tijd van on-demand platformen, adblockers en ‘banner blindheid’, hebben merken steeds meer moeite om boven het maaiveld uit te komen met een zinvolle boodschap die mensen willen horen. De stap van traditionele advertisment naar branded storytelling is groot en vereist een andere visie en aanpak. In deze presentatie neemt Joost jullie bij de hand in de zoektocht naar een plek waar entertainment en brand values op een logische manier samen komen. Hij laat bovendien zien hoe en waarom Nederlandse bedrijven mee voorop lopen in deze expeditie naar deze ‘sweet spot’ in het moderne media landschap.
-
Van 20:00 tot 20:30
NS al meer dan 175 jaar in Nederland. En nog steeds een ‘cool & innovatief’ brand? Ja zeker (Frank Ardesch, KlantInnovatie & Strategie Nederlandse Spoorwegen)
Door Frank ArdeschFrank Ardesch is samen met zijn team verantwoordelijk voor klantinnovatie en strategie binnen de NS. Een afdeling die zo’n 1,5 jaar geleden is opgetuigd. Niet omdat er geen innovatie in de organisatie aanwezig was, maar juist om alle initiatieven en ontwikkelingen op dit vlak samen te brengen. En zo heeft innovatie een vast plek in de organisatie gekregen. Frank legt uit dat innovatie altijd binnen de strategie en de customer journey moet passen en hoe ze binnen de NS daar mee omgaan. Hij geeft voorbeelden van digitale innovatie, zoals de NS apps, innovatie in de trein en op en rondom het station. Maar ook de relevantie van het samenwerken met partners, zoals tijdens de Dutch Design Week. En, niet te vergeten, hoe dit alles samengaat met de (beoogde) commercie. Kortom, een mooi overzicht waar de NS op dit vlak na 175 jaar staat.