Sprekers bij Marketing Literatuur Prijs 2018

Marketing Literatuur Prijs 2018

27 november 2018 van 17:30 uur 27 november 2018 tot 21:30
Online
Jaarbeurs Media Plaza (Utrecht) Truus van Lierlaan 1 UTRECHT
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Antal de Waij

    Antal de Waij

    Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met strategie en implementatie van content. Hij deelt zijn ervaringen in dit boek en weet haarfijn het kaf van het koren te scheiden. Hij doceert Contentmarketing, Sociale Media en Digitale Strategie aan diverse gerenommeerde opleidingsinstituten.
  2. Boudewijn Bugter

    Boudewijn Bugter

    Boudewijn Bugter is adviseur bij onderzoek- en adviesbureau Customer Revolution. Hij helpt opdrachtgevers om hun service te verbeteren en vernieuwen op basis van inzicht in klanten, hun leefwereld en hun ervaring.
  3. Christian Kromme

    Christian Kromme

    Als veelgevraagde futurist, visionair, TEDx-spreker en bestseller auteur geeft Christian Kromme lezingen, keynotes en inspiratie sessies voor bedrijven en organisaties over de hele wereld. De verbindende factor in zijn werk is het onderwerp: Humanification. Tijdens zijn inspirerende keynotes vertelt Christian hoe organisaties kunnen profiteren van de nieuwste technologische veranderingen. Hij daagt organisaties uit om te denken als een surfer. Zo weten organisaties hoe zij op de volgende grote golf van technologische verandering kunnen surfen. Dit helpt organisaties om succes te halen uit deze nieuwe toekomstige veranderingen. Christian spreekt over invloed van robotica, autonome auto’s, internet of things, kunstmatige intelligentie en meer in vele sectoren.
  4. Danny Oosterveer

    Danny Oosterveer

    Danny Oosterveer is een all-round digital marketeer met een passie voor data. Als growth marketeer bij Marketingfacts ervaarde hij dagelijks hoeveel er geschreven wordt over (big) data, en tegelijkertijd dat het zo beperkt een eendimensionaal wordt toegepast in de praktijk door marketeers, communicatie-specialisten en ondernemers, en zo niet nog minder door studenten in het hoger beroepsonderwijs.
  5. Ger Koot

    Ger Koot

    Gert Koot is eigenaar van het adviesbureau Branded Entertainment, spreker, docent en adviseur. Hij heeft een buitengewone passie voor marketingcommunicatie, merken en media.
  6. Guido Thys

    Guido Thys

    Bedrijfsverloskundige De Dwarsdenkerij bv
    Guido Thys is bedrijfsverloskundige: hij helpt zijn klanten bij het ter wereld te brengen van waarde voor hun klanten, medewerkers en aandeelhouders. Hij heeft één grote passie: het creëren van waarde voor klanten. Hij is auteur van diverse bestsellers w.o. 'Doorpakken', 'Klanten wegjagen' en 'Wake-up call'. Hij is één van de meest gevraagde en gewaardeerde sprekers in Nederland.
  7. Guy van Liemt

    Guy van Liemt

    Guy van Liemt RM is bedrijfseconoom en marketing professional. Guy heeft onder andere bij Shell, Unilever en Procter & Gamble gewerkt. Sinds eind 2007 is hij werkzaam als strategisch marketing, marketingcommunicatie en branding adviseur. Hij is o.a. director, EHERO, Erasmus Happiness Economics Research Organization
  8. Natanja de Bruin

    Natanja de Bruin

    Natanja de Bruin is adviseur bij onderzoeks- en adviesbureau Customer Revolution. Zij helpt opdrachtgevers om hun service te verbeteren en vernieuwen op basis van inzicht in klanten, hun leefwereld en hun ervaring.
  9. Roland van der Vorst

    Roland van der Vorst

    Prof. dr. van der Vorst is Managing Director of FreedomLab and Professor of Strategic Design for Brand Development at TU Delft. Roland has always worked at the crossroads of strategic and creative thinking and is considered a thought leader in the field of strategic brand management. He has advised clients in various industries on disruptive business strategies, positioning, branding and innovation and has put his ideas in practice as an entrepreneur.
  10. Ruud Frambach

    Ruud Frambach

    Ruud Frambach is hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam en is naast zijn wetenschappelijke publicaties bekend van de boeken Marketing aan de top (winnaar PIM Marketingliteratuurprijs) en Marketingstrategie. Frambach was jarenlang actief binnen het NIMA, onder meer als voorzitter van het Examencollege. Daarnaast bekleedde hij verschillende advies- en toezichtfuncties, onder andere als lid van de Raad van Commissarissen van woningbouwvereniging Sint Trudo in Eindhoven. Eerder was hij verbonden aan Tilburg University en TIAS School for Business and Society, de Universiteit Gent en Vlerick Business School en was hij visiting scholar aan de University of Southern California in Los Angeles.
  11. Stephanie Duval en Nele Pieters

    Stephanie Duval en Nele Pieters

    Stephanie Duval vormde zich doorheen haar loopbaan om van lifestyle journalist tot content marketing consultant, terwijl handelsingenieur Nele Pieters zich binnen de FMCG sector specialiseerde in customer experience. Vanuit hun complementaire ervaringen werd hen duidelijk dat de huidige marketingwereld er niet in slaagt om op een consequente en zinvolle manier de brug te slaan tussen bedrijf en consument. In 2015 richtte het duo dan ook het consultingbedrijf RPPRT op. Na enkele jaren hun methodologie te hebben verfijnd en uitgestest aan de hand van verscheidene eigen bedrijven en case studies voor klanten, willen ze met Community Marketing een nieuwe beweging op gang trekken binnen het bestaande marketinglandschap.
  12. Wim Vermeulen

    Wim Vermeulen

    Wim Vermeulen (auteur 'Marketing voor de Madmen van morgen') is Directeur Strategie en Innovatie bij Dentsu Aegis Network. Hij is een veelgevraagd spreker en geeft regelmatig gastcolleges aan Solvay Business School.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 28 januari 2025

    TrendFest 2025 - 20 jarig jubileum

    Hogeschool van Amsterdam in Amsterdam
    Meer over dit evenement