The war for (marketing) talent
15 april 2019
van 17:30 uur
15 april 2019
tot 21:30
Online
Erasmus Universiteit
Burgemeester Oudlaan 50 ROTTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Ter afronding van hun studietijd schrijven masterstudenten een thesis. Het onderwerp van dit onderzoek is vaak het raakvlak tussen de persoonlijke interesses van de student en nieuwe ontwikkelingen binnen een bepaald vakgebied. Tijdens de Dutch Marketing Thesis Award zullen de vier beste marketing-scriptanten van Nederland hun onderzoek kort pitchen. Dit geeft inzicht in wat top-studenten bezighoudt en waar deze studenten de toekomst van marketing zien. De thesis moet theoretisch sterk zijn, wat duidelijk wordt door een goed cijfer (8.5+) voor het onderzoek. Daarnaast moet het onderzoek ook duidelijke management implicaties hebben. De presentatie is het laatste deel van de beoordeling.
Een professionele jury zal de theses en presentaties beoordelen en een winnaar kiezen.
Finalisten
Amsterdam, Daphne Oldenburger
Playing the flexibility card: who do organizations attract by offering flexible work practices and how?
An experiment on the role of generations and employment information sources in applicant attraction to flexible work practices.
Tilburg, Bradley de Leeuw
Playing the flexibility card: who do organizations attract by offering flexible work practices and how?
An experiment on the role of generations and employment information sources in applicant attraction to flexible work practices.
Tilburg, Bradley de Leeuw
A Large-Scale Analysis of Observational Methods for Advertising Measurement: Enhancing Existing Approaches using Propensity Score Matching
Groningen, Nick Roode
The impact of door-to-door store flyer content decisions on customer behavior: a quantitative research.
Assessing the effect of a retailer's door-to-door store flyer content decisions on multiple store performance metrics.
Rotterdam, Olaf van der Burg
Gains and pains of upgrading the dining atmosphere: a natural field experiment in the fast food industry
Gains and pains of upgrading the dining atmosphere: a natural field experiment in the fast food industry
Juryleden
De jury bestaat uit:
• Hans Molenaar, directeur van Beeckestijn Business School (juryvoorzitter);
• Riko Ooijevaar, domain enhancer & head of personalized journeys & webshop administration bij Coolblue;
• Kirsten Jansen - van den Broek, marketing & communication manager bij Undutchables;
• Christophe Lembregts, assistant professor aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit Rotterdam
• Riko Ooijevaar, domain enhancer & head of personalized journeys & webshop administration bij Coolblue;
• Kirsten Jansen - van den Broek, marketing & communication manager bij Undutchables;
• Christophe Lembregts, assistant professor aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit Rotterdam