The war for (marketing) talent
15 april 2019
van 17:30 uur
15 april 2019
tot 21:30
Online
Erasmus Universiteit
Burgemeester Oudlaan 50 ROTTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Fleur le Fever
Fleur is sinds januari 2018 werkzaam als eerste Marketeer bij Start-up van het Jaar finalist Spielwork; het vacatureplatform dat eerlijke, visuele vactures maakt en promoot onder de juiste doelgroep. Fleur was verantwoordelijk voor het opzetten van de marketing strategie en zal uitweiden over hoe Spielwork haar jobmarketing inricht. Ze adviseert recruiters en HR die werken met Spielwork over het maken van een professioneel Employer Brand, het aantrekken van de juiste kandidaten door middel van advertenties en het vinden van duurzame matches. Aan de hand van een case met een specifieke klant wordt uitgelegd hoe je bovengemiddelde resultaten kan bereiken met het adverteren van kwalitatief goede content. -
Geert-Jan Waasdorp
Geert-Jan Waasdorp is oprichter van Intelligence Group, het onderzoeks- en databureau gespecialiseerd in arbeidsmarktcommunicatie en recruitment en de Academie voor Arbeidsmarkt-communicatie. Met een nuchtere, onafhankelijke, praktische en feitelijke kijk op de arbeidsmarkt adviseert Geert-Jan werkgevers, variërend van doelgroepgerichte werving, employability tot en met internationale recruitment vraagstukken. Altijd vanuit feiten, en geïnspireerd vanuit honderden succesvolle praktijkvoorbeelden. Tijdens deze PIM-sessie neemt hij ons als expert mee in de laatste ontwikkelingen op het gebied van arbeidsmarketing, voorziet hij ons van succesvolle praktijkvoorbeelden en maakt hij een duidelijke link met ons vakgebied. -
Robine de Graaf
Een goede communicatiestrategie begint bij merkambassadeurschap. Daar is Robine de Graaf heilig van overtuigd. Als online mediamanager bij Dura Vermeer houdt zij zich onder andere bezig met arbeidsmarktcommunicatie en – als drijvende kracht daarachter – een medewerkersprogramma met inmiddels meer dan 600 interne merkambassadeurs. Hoe kun je medewerkers enthousiasmeren, faciliteren met de juiste middelen en hoe creëer je intern draagvlak? Robine deelt haar tips & tricks -
Wenda Bolink
Millennial. Optimist met een scherpe blik. Wil een bijdrage leveren aan de maatschappij en werkte daarom enkele jaren als consultant binnen de overheid. Daar besloot Wenda dat werk meer moet betekenen dan zekerheid. Namelijk: een experience die aansluit bij de identiteit, purpose, wensen en behoeften van medewerkers. Daarom werkt Wenda sinds vier jaar bij PROOF. Als strategy consultant helpt zij organisaties bij het vertalen van hun ambities naar een ‘awe-inspiring employee experience’ gedurende de gehele employee journey.