Disruptieve innovatie, IMD Professor Howard Yu
PIM-lidmaatschap tot eind 2019 is inbegrepen in het bovengenoemde bedrag.
Deze sessie is toegankelijk voor iedereen die bij NIMA Marketing Day aanwezig is.
Deze PIM sessie (vanaf 14.30u – 19.00u) is gratis voor PIM-(bedrijfs)leden.
Als je de hele dag wilt deelnemen aan NIMA Marketing Day, dan kun je voor € 99 excl. btw en administratiekosten (€ 7,50) een kaart kopen. Je kunt dan ook alle sessies vanaf 08.30u – 14.30u volgen. Mail kim.vanderwel@pionline.nl voor meer informatie.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Disruptieve innovatie, IMD Professor Howard Yu
-
14:30 - 15:00
Aankomst en registratie
-
15:00 - 15:30
Welkom en netwerken
-
15:30 - 16:10
‘LEAP: how to thrive in a world where everything can be copied’ by Howard Yu, professor of management and innovation at IMD business school in Switzerland
Door Howard Yu -
16:10 - 16:20
Pauze - aansluitend neem je deel aan de rest van het middagprogramma van NIMA Marketing Day:
-
16:20 - 17:00
Ronald van Zetten, Vroom & Dreesman over terugkeer van V&D: overwegingen en resultaat
Door Ronald van Zetten -
17:00 - 19:00
Borrel en netwerken, gezellige afsluiting van NIMA Marketing Day
-
Van 14:30 tot 15:00
Aankomst en registratie
Tip, als je met de auto komt: plan wat extra tijd in om te parkeren en met de pendelbus naar de locatie te komen.
-
Van 15:30 tot 16:10
‘LEAP: how to thrive in a world where everything can be copied’ by Howard Yu, professor of management and innovation at IMD business school in Switzerland
Door Howard Yu(Dit is de PIM sessie tijdens NIMA Marketing Day)Howard Yu is professor management & innovatie aan de IMD business school in Switzerland. In 2018 verscheen hij op de Thinkers50 lijst van dertig managementdenkers die ‘de meeste invloed zullen hebben op hoe organisaties in de toekomst worden geleid’.
Copycat-concurrentie is een constante bedreiging voor organisaties, ondanks goede marketingstrategieën, marktdominantie en financiële middelen. Yu schreef er een boek over: ‘LEAP: how to thrive in a world where everything can be copied’. Op basis van recent wereldwijd onderzoek deelt hij welke merken zichzelf steeds opnieuw uitvinden en daardoor het best presteren in branches zoals automotive, bankwezen, consumentenmerken en retail. En onthult hij de vijf succesfactoren om je te blijven onderscheiden.Er zijn 100 zitplaatsen voor PIM leden gereserveerd. Deze sessie is in het Engels. -
Van 16:20 tot 17:00
Ronald van Zetten, Vroom & Dreesman over terugkeer van V&D: overwegingen en resultaat
Door Ronald van ZettenNa een concepthouse introductie (FRENDZ, Schoolcampus) de presentatie met de overwegingen die hebben geleid tot de terugkeer van dit eens zo iconische retail-merk.Sinds september 2018 is de terugkeer van V&D een feit. Niet meer als Bricks maar volledig Clicks. VD.nl is een platform helemaal ingericht naar de interesse gebieden van de 40 plus doelgroep. Een selectie van de mooiste merken van Nederland. Ter afsluiting deelt Ronald een inzicht in de resultaten tot dusver.