Merken met een purpose, marketing met impact
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Bart Brüggenwirth (Sterke merken betere wereld)
Bart is een marketeer met een missie: hij wil de kracht van marketing en merken benutten om positieve veranderingen te realiseren. Daartoe helpt hij bedrijven om maatschappelijke uitdagingen om te zetten in marktkansen. In 2003 richtte hij als pionier in duurzame marketing b-open op. Daarvoor had hij al ruim 15 jaar ervaring in marketing, merken- en communicatiemanagement bij SCAN Management Consultants en Grey Advertising, waar hij voor uiteenlopende nationale en internationale bedrijven heeft gewerkt. Bart adviseert bedrijven bij de ontwikkeling van hun MVO- of duurzaamheidsbeleid en bij de integratie daarvan in hun positionering, marketing, innovatie en communicatie. Hij is drijvende kracht achter Dossier Duurzaam, het grootschalige marktonderzoek van SAMR en b-open naar de houding van de consument ten aanzien van duurzaamheid. Om ondernemers en marketeers te inspireren en faciliteren is hij medeoprichter en bestuurslid van NIMA WereldMarketeers, gastdocent op Nyenrode en spreekt hij regelmatig op events. Ook is hij auteur van het boek ‘Sterke merken, betere wereld’, dat gehonoreerd is met een top 3 positie van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017. -
Boudewijn van Uden
Boudewijn van Uden (1957) startte zijn loopbaan bij verschillende beleidsfuncties bij het Ministerie van Economische Zaken. Na aansluitend zeven jaar werkzaam te zijn geweest als secretaris van de werkgeversorganisatie voor de Nederlandse textiel¬industrie, startte hij in 1995 als secretaris/directeur bij de NBVA (toentertijd één van de twee brancheorganisaties voor onafhankelijke financiële adviseurs). In 2001 werd hij commercieel directeur bij Stad Rotterdam Verzekeringen, één van de rechtsvoorgangers van a.s.r. Na ruim 10 jaar als commercieel directeur binnen a.s.r. te hebben gewerkt, maakte hij op 1 oktober 2011 de overstap naar de functie van directeur corporate communicatie binnen hetzelfde bedrijf. Vanuit die rol is hij verantwoordelijk voor in- en externe communicatie, communicatieadvies & evenementen, a.s.r. Foundation, merk & positionering, investor relations, public affairs en MVO. -
Hella de Weger
Hella de Weger is bijna haar hele leven actief in de (online) marketingwereld voor verzekeraars. Ze werkte bij Achmea, voor direct writer Centraal Beheer, later voor zorgverzekeraar Eno en sinds 2015 voor a.s.r. Eerst als lead branding & content voor Ditzo. En sinds 2017 is ze verantwoordelijk voor het merkenportfolio van a.s.r. als manager merk & positionering. -
Klaas Engelsma
Klaas Engelsma is Communications Manager Benelux bij Shell.