PIM Marketing Literatuur Prijs 2019
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2019
-
17:30 - 18:15
Inloop en buffet
-
18:15 - 18:25
Welkom namens PIM en RAI Amsterdam
-
18:35 - 19:05
Sprekerronde 1
-
19:15 - 19:45
Sprekerronde 2
-
19:45 - 19:55
Korte pauze
-
20:00 - 20:30
Sprekerronde 3
-
20:30 - 20:50
Uitreiking PIM Marketing Literatuur Prijs 2019
-
20:50 - 21:30
Netwerkborrel met hapjes
-
Bepaal zelf welke presentatie je bij wilt wonen:
- Worlds of Wonder | Experience Design for Curious People - Erik Bär, Stan Boshouwers (Amtrium)
- Extreem klantgericht = Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties - Danielle de Jonge (L103)
- Waardevolle Eenvoud - Universeel model voor het beoordelen, ontwerpen en verbeteren van producten, diensten en processen - Bart Schouten (L104)
-
Van 19:15 tot 19:45
Sprekerronde 2
Door Jean Pierre Thomassen, Eric de Haan, Herman Toch, Ann Maes, Werner van Beusekom, Franck KuppersBepaal zelf welke presentatie je bij wilt wonen:
- The Positive Sum Game - Herman Toch & Ann Maes (Amtrium)
- Who is accountable? Sales, marketing en communicatie op één lijn - Franck Kuppers, Werner van Beusekom (L103)
- Excelleren in service - Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan (L104)
-
Van 20:00 tot 20:30
Sprekerronde 3
Door Fons van Dyck, Jan Heuvel, Marjolein Visser, Berend SikkengaBepaal zelf welke presentatie je bij wilt wonen:
- De onsterfelijke onderneming - Fons Van Dyck (Amtrium)
- De Onweerstaanbaarheidstheorie - Jan Heuvel (L103)
- Digital Marketing Fundamentals, From Strategy to ROI - Marjolein Visser, Berend Sikkenga, Mike Berry (L104)