Sprekers bij ONLINE: De strategische pijlers achter Revenue Growth Management

ONLINE: De strategische pijlers achter Revenue Growth Management

30 juni 2020 van 16:30 uur 30 juni 2020 tot 17:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 99,- (excl. BTW) voor deze online bijeenkomst. 

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. George de Boer

    George de Boer

    George de Boer werkt bij TomTom waar hij sinds 2019 als Global Director of Marketing Automotive en Tech Evangelist toezicht houdt op de strategie en marketing van TomToms aanbod gericht op de auto-industrie. Als een van Europa's toonaangevende auto-experts zet George zich in voor de visie van TomTom: vormgeven van de mobiliteit van morgen. George kwam in 2006 bij TomTom in dienst en ontwikkelde er nauwkeurige realtime en historische verkeersoplossingen en kaarten die TomTom op de markt bracht. In 2013 zette hij het ecosysteem van TomTom Telematics op, waarmee hij gezamenlijke commerciële activiteiten en open innovatie aanmoedigde. Vanaf 2016 hield hij toezicht op de bedrijfsontwikkeling van TomTom Telematics 'Connected Car-oplossingen’, waarbij hij gegevens uit verschillende voertuigbronnen bij elkaar bracht en aanverwante industrieën in staat stelde Mobility as a Service-oplossingen op te bouwen. George deed eerdere werkervaring op bij CGI, waar hij beveiligings- en IT-infrastructuurprojecten beheerde. Hij behaalde een diploma Elektrotechniek, Elektronica en Communicatietechniek aan de Haagse Hogeschool.
  2. Tijs Rotmans

    Tijs Rotmans

    Tijs Rotmans is Managing Partner bij The Pricing Company. Voordat Tijs in 2008 toetrad tot The Pricing Company was hij werkzaam bij KPN waar hij diverse rollen vervulde. In zijn laatste functie was hij verantwoordelijk voor de pricing in de Consumer Market (vaste en mobiele diensten). Naast zijn advieswerk bij The Pricing Company is Tijs Adjunct Professor aan de Tias School for Business and Society. Hij geeft les aan de Masteropleiding Marketing en de Executive MBA. Hij ontving daarvoor twee keer de Best Teacher Award (2014 en 2019). Verder inspireert Tijs marketeers via de Masterclasses Pricing voor het NIMA. Sinds 2015 – nu vijf jaar op rij- behoort hij tot de The best of NIMA met deze masterclasses. Tijs is lid van de Professional Pricing Society in Amerika, leidt als pricing expert regelmatig rondetafels en treedt op als gastspreker. Tijs heeft een Master Natuurkunde van de Universiteit van Leiden. Niet alleen op professioneel vlak draagt Tijs zijn passie voor zijn vak uit, ook privé. Zijn drie dochters profiteren er regelmatig van: Zo hebben zij na de vrijmarkt op Koningsdag steevast de hoogste opbrengst!

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 12 september 2024

    Customer-centric culture

    Heijmans Hive Innovatie hub in Rosmalen
    Meer over dit evenement
  2. 18 oktober 2024

    Ontbijtsessie: Hackathon neo-demografische samenleving

    NPO in Hilversum
    Meer over dit evenement
  3. 14 november 2024

    Marketingliteratuurprijs 2024

    Easyfairs | The Next Level in Gorinchem
    Meer over dit evenement