PIM Trend Fest 2021
PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen €149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst en € 99,- (excl. BTW) voor een online bijeenkomst.
Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
De wereld laat een ander beeld zien: minder open, minder avontuurlijk, minder vrij en minder vrijblijvend. Maar met juist meer vraag naar vertrouwen en meer verlangen naar échte verbinding. Om verbonden te blijven met de maatschappij en met hun klanten, bewegen toekomstgerichte merken de komende jaren mee en ontwikkelen ze steeds meer menselijke kenmerken: merken worden persoonlijker, gevoeliger, verantwoordelijker, empathischer en kwetsbaarder. Dit is het thema van het PIM Trendrapport 2021. Hoe jij hier als marketeer mee omgaat, hoor je tijdens het PIM Trend Fest op 21 januari 2021. De presentatie van het PIM Trendrapport vindt plaats in online eventtool Hopin.
Dit jaar verschijnt de 16de editie van het PIM Trendrapport. Namens Platform Innovatie in Marketing schreven collega’s Niels Hansen (LUNAR Institute), Miriam Teoh-Wijers (Fresh Forward) en Matt van der Poel (Fresh Forward) samen over ‘de vermenselijking van merken’. Op deze dag delen ze hun inzichten op het PIM-podium. Twee gastsprekers haken in op thema's van het trendrapport. Uiteraard krijg je als deelnemer na afloop dit originele én must-have PIM Trendrapport thuisgestuurd.
Alvast iets meer weten over het rapport? Lees de onderstaande artikelen:
- Persbericht: PIM Trendrapport 2021 maatschappij op kantelpunt, merken moeten vermenselijken.
- Niels Hansen in Adformatie: Van escapisme tot strijdlust; zes dominante thema's voor de komende tien jaar.
Programma van PIM Trend Fest 2021
Op donderdag 21 januari: | |
15:00 - 15:05 | Welkom en opening door Ab Chakai |
15:05 - 15:50 | Presentatie PIM Trendrapport door Niels Hansen (LUNAR) en Miriam Teoh-Wijers (FreshForward) Door Miriam Teoh-wijers, Niels Hansen |
15:50 - 16:10 | Interview over 'Strijdlust' met Shenin Lebrun (Hustle & Hearts Consultancy, tv- en filmproducent en Marketplace Development Director EMEA bij Nike) Door Shenin Lebrun |
16:20 - 16:30 | Presentatie over 'Samen sterk' door Maaike Maagdenberg (marketingdirecteur bij Cloetta) Door Maaike Maagdenberg |
16:30 - 16:45 | Netwerkcarrousel |
16:45 - 16:50 | Einde |