ONLINE: Marketing tijdens én na COVID-19
PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen €149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst en € 99,- (excl. BTW) voor een online bijeenkomst.
Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
COVID-19. Veel uitdagingen en kansen voor organisaties, ondernemers en marketeers. Welke gevolgen heeft dit voor hun strategie? Hoe bieden ze het hoofd aan de uitdagende omstandigheden?
Loes Meys vertelt hoe PARK NOW Group nieuwe waarde wist te genereren tijdens corona en hoe ze de recovery voorbereiden. Jeroen de Bakker van Audio Agency AIRBORNE zoomt in op de versnelling die COVID-19 teweeg brengt in audio. En wat je op het gebied van podcasts en Clubhouse als marketeer kunt verwachten.
Tijdens het Open Podium in de breakouts bieden wij jou de kans om jouw ervaringen delen door een case. Lijkt je dit tof? Stuur dan even een mail naar Melanie (melanie.vandekuinder@pimonline.nl).
Programma van ONLINE: Marketing tijdens én na COVID-19
Op dinsdag 6 april: | |
17:45 - 18:00 | Inloop |
18:00 - 18:05 | Opening PIM door Louise Doorn en Martine de Vries |
18:05 - 18:30 | Jeroen de Bakker, Managing Partner bij Audio Agency AIRBORNE Door Jeroen de Bakker |
18:30 - 18:55 | Loes Meys, Head of Marketing PARK NOW Group Door Loes Meys |
18:55 - 19:20 | Open podium in break outs |
19:20 - 19:30 | Wrap up, afronding & vragen |