ONLINE: Marketing tijdens én na COVID-19
PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen €149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst en € 99,- (excl. BTW) voor een online bijeenkomst.
Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Jeroen de Bakker
Jeroen de Bakker is managing partner bij Audio Agency AIRBORNE, een podcast-specialist in Nederland. Jeroen is een ervaren merk- en marketingstrateeg, een leider op de kruising van creativiteit, business development en digitalisering. Voor hij dit jaar AIRBORNE oprichtte, werkte hij als managing director Product & Growth Audio bij Talpa Network. -
Loes Meys
Loes Meys is Head of Marketing bij PARK NOW Group. Loes is eindverantwoordelijk voor de marketing en communicatie van parkeerapps Parkmobile, RingGo en PARK NOW in zeven Europese landen. Met een achtergrond in de media houdt ze ervan om in het midden van verandering te staan. Afgelopen jaren was ze verantwoordelijk voor het bouwen van het Europese marketingteam, het opzetten van nieuwe processen en systemen om de marketingactiviteiten te ondersteunen en het introduceren van een Europese merkstrategie en merkcampagne. [foto: Suzan Alberts]