PIM Marketing Literatuur Prijs 2021
Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
De beste marketingboeken van 2021 in één avond meekrijgen? Dat is nog eens efficiënt kennis opdoen. PIM reikt dit jaar voor de 19e keer de Marketing Literatuur Prijs uit aan het beste nieuwe marketingboek én het beste marketingstudieboek. Ontmoet op 25 november de auteurs en hoor het verhaal achter het boek. Echt: het belooft zowat de leukste PIM-avond van het jaar te worden! Ben jij erbij? Meld je hier aan
Dit zijn de negen nominaties voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 in alfabetische titelvolgorde:
-
Act Human - Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties, Karel Demeester, Sarah Steenhaut, Jan Callebaut (LannooCampus)
-
Bouw een succesvolle online marktplaats - handboek voor entrepreneurs en intrapreneurs, Wout Withagen, Joost Gielen (Boom)
-
Business Model Shifts, Patrick van der Pijl (Boom)
-
De strategie van de kreeft - bouw aan echte vernieuwing, Yousri Mandour, Dorien van der Heijden, Sven Turnhout (Van Duuren)
-
Impact door Innovatie - praktisch handboek om juist nu te vernieuwen, Annelies Huisingh (Van Duuren)
-
Marktonderzoekdesign - door de boom het bos zien, Iris van Hest (Boom)
-
Uit het transformatiemoeras - de 5 faalfactoren die organisaties in hun greep houden, Menno Lanting (Business Contact)
-
Why winners give it all - waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt, Ed Stibbe (Van Duuren)
-
Zoonotic - de formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie, Carole Lamarque (LannooCampus)
De auteurs lichten hun boeken toe in 2 break out rondes:
17:10 - 17:30
Annelies Huisingh - Impact door innovatie
Carole Lamarque - Zoonotic
Ed Stibbe - Why winners give it all
Iris van Hest - Marktonderzoekdesign
Patrick van der Pijl - Business Model Shifts
17:30 – 17:50
Menno Lanting - Uit het transformatiemoeras
Sarah Steenhaut en Jan Callebaut - Act human
Wout Withagen en Joost Gielen - Bouw een succesvolle online marktplaats
Yousri Mandour, Dorien van der Heijden en Sven Turnhout - De strategie van de kreeft
Eerdere winnaars van de PIM Marketing Literatuur Prijs zijn onder andere:
2020: Eveline van Zeeland - Marketing Design
2019: Gino Van Ossel - Retail - De digitale hysterie voorbij
2018: Ruud Frambach - Doet marketing ertoe?
2017: Rob Beltman - De marketingorganisatie van de toekomst
Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2021
Op donderdag 25 november: | |
17:00 - 17:10 | Opening en welkom |
17:10 - 17:30 | Break out sessie 1 |
17:30 - 17:50 | Break out sessie 2 |
17:50 - 18:00 | Prijsuitreiking PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 |