PIM Trend Fest 2022
08 februari 2022
van 16:00 uur
08 februari 2022
tot 17:30
Online
Ticket
Prijs
PIM Trend Fest 2022
Gratis
Het PIM Trendfest is voor iedereen toegankelijk.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Alain Dujardin
Creatief directeur Greenberry GreenberryCreatief directeur en partner bij strategisch digitaal designbureau Greenberry. Alain heeft meer dan 20 jaar ervaring in het werken voor toonaangevende digitale bureaus, met het ontwerpen van interactieve concepten en digitale producten. De missie van Greenberry is het creëren van digitaal design met maatschappelijke impact. Projecten die er echt toe doen voor mensen. Daarnaast is hij bestuurslid bij Dutch Digital Design waar hij zich inzet voor de ontwikkeling van het vak en de zichtbaarheid van digitaal design. -
Jellie Tiemersma
Oprichter PersonalToo Personal TooJellie is eigenaar van PersonalToo, impact-ondernemer en ondernemend bestuurder. Jellie doet dit alles met een passie voor diversiteit, inclusie en toegankelijkheid. Want representatie en zichtbaarheid doen ertoe, omdat iedereen talenten heeft die waardevol zijn. En omdat het goed is voor iedere business en organisatie. Aandacht hiervoor is een verantwoordelijkheid van iedereen. Jellie Tiemersma is tevens actief als spreker, commissaris en bestuurder bij VNONCW MKB Noord. -
Marieke Samallo
Oprichter van Milkshake Festival Hoofdjurylid bij Drag Race Holland D.O.L.HOUSEWaar normaal gesproken het creatieve proces stopt, daar is de start van Marieke. Haar ruimdenkendheid bracht magie voort zoals Supertoys, Vieze Poezendek en Milkshake Festival. De festivalscene miste een voor iedereen die van ethos houdt met een eindeloos divers publiek. Merken waar ze volledig achter staat naar een hoger niveau tillen: ook daar gaat haar hart sneller van kloppen. Het starten van D.O.L.HOUSE was de volgende logische stap in de carrière van Marieke. Haar creatieve geest gecombineerd met commercieel inzicht zijn precies de instrumenten die nodig zijn om het beste uit een samenwerking te halen. Haar motto? De tijd is altijd nu. -
Nadine Ridder
Creative Strategist, Diversity, Equity and Inclusion Expert & Trainer Nadine RidderNadine Ridder stelt haar missie voor meer gelijkwaardigheid centraal in alles wat ze doet. Met een biculturele achtergrond is ze geboren met een inclusieve blik, want er was geen vakje waar zij in paste. Als onafhankelijk creatief strateeg adviseert ze bedrijven op het gebied van merkpositionering en communicatie. Ze werkte voor merken als Tony’s Chocolonely, We-rise, NU.nl en Libresse en creatieve bureaus als WEFILM, New Amsterdam, Tosti Creative, BigShots en Chuck Studios. Haar opiniestukken zijn gepubliceerd in o.a. het NRC Handelsblad, De Volkskrant, Het Parool, Cosmopolitan en op Oneworld, Joop.nl en Lilith Magazine. -
Ruby Lee van Hoorn
Brand Communications Lead Lush NederlandAls Brand Communications Lead richt Ruby van Hoorn zich middels communicatie en campagnes op het vergroten van Lush' brand awareness. Sociale impact is de rode draad in haar werk voor het campanevoerende cosmeticamerk dat zich inzet voor mensenrechten, dierenwelzijn en milieu. Zo ontwikkelde Ruby twee opeenvolgende jaren de anti-racisme campagnes in samenwerking met The Black Archives en Nederland Wordt Beter, richtte zij zich op het ondersteunen van intersectionele LHBTIQ+ organisaties en organiseerde ze interne dialoog-sessies met medewerkers waarin diversiteitsvraagstukken aan de kaak werden gesteld. Expertise: communication, creative branding, social & environmental impact -
Stephan Alspeer
Interim management consultant in media and marketing