Duurzame Marketing
23 mei 2023
van 15:00 uur
23 mei 2023
tot 18:00
De Groene Afslag
Amersfoortsestraatweg 117 LAREN
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst.
Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Abena Anokyewah
Bestuurslid / Senior marketeer PIM / GVB -
Klaske Kruk
Founder CircularitiesKlaske is oprichter van Circularities. Duurzame initiatieven blijven vaak hangen bij praten en inspireren, vindt ze. Ze is pionier op het vlak van circulaire economie heeft honderden circulaire trajecten geleid voor bedrijven en overheden. Circulaire economie is niet alleen een technologische transitie, maar vooral een menselijke transitie. Daar speelt marketing een grote rol in. Klaske is een vaak gevraagd (internationaal) spreker. Iemand die veel bijeenkomsten heeft geleid en elke keer weer iedereen met enthousiasme en nieuwe inzichten de deur uit weet te laten lopen. Zij ziet altijd mogelijkheden en concrete oplossingen en is bovenal verbindend. Klaske is daarom ook niet voor niks uitgeroepen tot Circular Hero 2021 en heeft verschillende andere prijzen gewonnen. -
Tijs Timmerman
Lector Marketing & Customer Experience Hogeschool van UtrechtTijs Timmerman is sinds september 2020 verbonden aan Hogeschool Utrecht als Lector Marketing & Customer Experience. Voor die tijd werkte hij in de beroepspraktijk als onderzoeker en marketer. Opgeleid tot psycholoog/methodoloog begon hij zijn loopbaan in het marketingvak met promotieonderzoek naar de mentale representatie van merken in het geheugen van mensen, bij Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. In de jaren na deze promotie werkte hij achtereenvolgens voor Unilever, Philips en Heineken op internationale marketingposities, o.a. als consumer scientist, innovatiemanager, merkstrateeg en marketing capabilities manager. Zijn ervaring en expertise zit met name in de verbinding tussen enerzijds klantbehoeften en anderzijds merkpositionering en merkstrategie. Sinds 2016 is Tijs als zelfstandig merkconsultant werkzaam geweest voor diverse organisaties waaronder NS, Edelman, Booking.com, Heineken, NOC*NSF, en diverse mkb’s en start-ups. Als lector heeft hij zich het afgelopen jaar vooral gericht op onderzoek op het thema ‘Waardevolle mens & merk relaties in digitale context’, op het borgen van de strategische expertisethema’s Digitalisering en Duurzaamheid van de Hogeschool Utrecht in praktijkgericht onderzoek, en op de structurele verbinding tussen onderzoek, onderwijsinstellingen en praktijkpartners in het marketing en customer experience vakgebied.