Marketing Literatuur Prijs 2023 | 20-jarig jubileum
28 november 2023
van 15:00 uur
28 november 2023
tot 19:00
Ticket
Prijs
1e kennismaking met PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00
- PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Bekijk mogelijkheden.
- Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst.
- Eerste kennismaking met PIM? Dan kunnen we je een introductieprijs aanbieden van € 25,-
Interesse in lidmaatschap?
Bekijk de mogelijkheden hier!
Contactinformatie
Heb je een creatief idee tot samenwerking? Of ben je op zoek naar meer informatie? Neem dan contact op met Rowdy via rowdy.vandennieuwenhuizen@pimonline.nl.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Charelle Akihary
Voorzitster Platform Innovatie Marketing & Marketing Directeur NPO PIM & NPODe drijfveer voor Charelle, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. 🎯 Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg, retail en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact. -
Charida Dorder
Auteur AI in Marketing -
Hanneke Vogels
Auteur Salestech -
Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business SchoolHans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en salesmanagement posities vervuld. Hij is vijftien jaar voorzitter geweest van het Platform Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het Marketingtrendrapport, Marketingwetenschapsprijs en de Marketeer of the Year. -
Jean Pierre Thomassen
OrganisatieadviseurOrganisatieadviseur op het vlak van CX en Service Excellence, daarnaast als docent verbonden aan de universiteiten van Groningen en Rotterdam. Docent bij Beeckestijn Business School en de Hotelschool The Hague. Oprichter van het Service Excellence Institute. Publiceerde eerder zeventien boeken over klantgerichtheid, marketing en Service Excellence. -
Jeroen de Bakker
Brand lover. Marketing pioneer. Audio agency AirborneJeroen de Bakker is een markering pioneer die van merken houdt. Hij onderneemt graag op de kruising van creativiteit en technologie. Op dit moment runt hij audio agency Airborne. Daarnaast zit hij in de strategic board van ACE en houdt hij zich bezig met het opzetten van de ACE AI Studio. -
Monique Brand Flu
Bestuurslid Platform Innovatie MarketingMonique is het afgevaardigde bestuurslid van PIM in de jury van MLP. Ze is een doorgewinterde vakvrouw die al ruim 25 jaar actief is in diverse marketingrollen, onder andere voor Zilveren Kruis, Deloitte, KPN en NS. Het centraal stellen van de klant heeft daarbij altijd haar aandacht gehad. Zij heeft de verandering en verrijking van het marketingvakgebied in al deze jaren buitengewoon inspirerend gevonden. Voor diverse organisaties heeft zij binnen het speelveld van ‘customer centricity’ als marketeer impact gemaakt. Monique ontwikkelde zich verder in Lean Six Sigma (niveau Black belt) en Agile. "De realisatie van een optimale klantbeleving gaat over wat je tegen de klant zegt én over wat je in je processen en dienstverlening hebt geregeld. Het is dus niet alleen een kwestie van customer intimacy, maar ook van operational excellence. -
Roel Stavorinus
Auteur Strategisch Brand Design -
Rudy Moenaert en Henry Robben (Marketing met ballen)
Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw persoonlijk businessmodel. 'Marketing met ballen' staat vol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Doe er je voordeel mee! -
Wim Vermeulen
Auteur Speak up now!