TrendFest 2024
30 januari 2024
van 15:00 uur
30 januari 2024
tot 19:30
- Eerste kennismaking met PIM? Dan kunnen we je een introductieprijs aanbieden van € 25,-
- PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Bekijk mogelijkheden.
- Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst
Interesse in lidmaatschap?
Bekijk de mogelijkheden hier!
Contactinformatie
Heb je een creatief idee tot samenwerking? Of ben je op zoek naar meer informatie? Neem dan contact op met Rowdy via rowdy.vandennieuwenhuizen@pimonline.nl.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Anouschka van den Ban
Senior propositiemarketeer EnecoAnouschka werkt sinds 2019 als propositiemarketeer bij Eneco en heeft ondertussen 25 jaar ervaring in het marketingvak. Zij heeft zowel aan bureauzijde als klantzijde, in diverse rollen, haar ervaring in het vak opgedaan. Haar hart en enthousiasme worden gevoed door strategisch en complexe vraagstukken, en vooral door deze te vertalen naar waarde voor de klant. Naast haar rol als marketeer participeert zij jaarlijks in de minor Behavioural Economics die wordt gegeven aan de Erasmus Universiteit omdat Anouschka het belangrijk vindt om zelf te blijven leren, om studenten op een actieve manier te betrekken bij de praktijk, en studenten te enthousiasmeren voor het marketingvak en Eneco in het bijzonder. -
Jeanine van Ploos van Amstel
Head of Product & Processes EnecoJeanine is sinds 2017 werkzaam binnen Eneco. Zij heeft meer dan 15 jaar ervaring opgedaan in de energie en telecom in diverse marketing -en salesfuncties. Momenteel vervult Jeanine de rol van Head of Product & Processes. Zij weet complexe zaken als geen ander begrijpelijk en behapbaar te maken voor eenieder en de neuzen dezelfde richting in te krijgen. Noodzakelijk in een ambigue rol als deze waarbij enerzijds standaardisering van processen gevraagd wordt en anderzijds de focus ligt op versnelling in productontwikkeling. Jeanine kent een sterk mensgerichte leiderschapsstijl en heeft oog voor talentontwikkeling. -
Kristel Vanderlinden
FutureKind is een strategisch toekomst lab. Wij helpen bedrijven met langetermijnstrategie en -visie ontwikkeling, merk-, marketing en innovatiestrategie, met future profiling – een culturele exploratie van de doelgroepen van vandaag en morgen – en met inspiratiesessies om out-of-the-box denken te installeren en teams binnen organisaties klaar te stomen voor de toekomst. Als toekomststrategen bieden we onze klanten nauwkeurige en rijke inzichten in wereldwijde trends, deskundig gecureerde data en marktkennis over veranderend consumentengedrag, maatschappelijke en technologische shifts. Met onze specifieke methodologie helpen we deze toekomstdata en kennis om te zetten in langetermijn go-to-market plannen, nieuwe producten en diensten of nieuwe toekomstbestendige concepten. Kristel benadert marketing- en businessuitdagingen heel atypisch vanuit de maatschappelijke uitdagingen over 5 à 10 jaar. Dit geeft haar een uniek zicht op de vele uitdagingen en mogelijkheden voor toekomstige ‘mensvriendelijke’ groei. Zelf cureert zij, naast trendvisies ook toekomsttentoonstellingen, waarbij human-centric innovatie centraal staat.