MarTech Fest 2024
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Ontketen de kracht van Martech, waar complexiteit plaatsmaakt voor essentie!
Op 11 april 2024, vanaf 15:00u, bij iO in Rotterdam komt de tweede editie van MarTech Fest tot leven! De tweede editie staat in het teken van een tweetal high-end keynote-sessies en een interactieve paneldiscussie. De hot topics die centraal staan zijn MarTech Stack (van essentie naar wildgroei) en marketing in cookieloze tijden.
Ontdek de essentiële bouwstenen die het verschil maken in de wereld van morgen. Marketing strateeg Justin van Tol neemt je mee op een reis door het oerwoud van mar-tech tools, waar hij put uit ruim 10 jaar ervaring om vanuit effectiviteit impact te creëren.
Keynote twee gaat in op het tijdperk van cookieloze marketing en het ontdekken van nieuwe wegen van succes. Leer van Lars van Tulden, die al ruim 12 jaar het nieuwe goud dat data is delft, hoe je succesvolle marketing bedrijft zonder third-party data, maar met first-party data en contextuele targeting.
Na deze inspirerende keynotes betreden we het terrein van interactie tijdens een boeiende paneldiscussie. Experts van diverse disciplines komen samen om dieper in te gaan op de bovenstaande topics, waarbij jouw input essentieel is! En vergeet niet het informele PIM-moment 'Drinks & Connect' waar connecties worden gesmeed en inzichten worden gedeeld onder het genot van een hapje en drankje, hopelijk op het zonnige dakterras in hartje Rotterdam, powered by iO!
Deelnemers ontvangen gratis fysiek exemplaar PIM Trendrapport 2024!
Los van de kennis die je opdoet tijdens het MarTech Fest verrijk je nadien ook nog je kennis met een diepgaande analyse die het PIM Trendrapport van 2024, eind januari gepubliceerd, met zich meebrengt. Het gaat in op de fusie tussen creativiteit en technologie, en hoe generatieve AI jouw organisatie vooruit kan helpen met kostenefficiëntie zonder in te boeten aan echtheid en ambacht. Het PIM Trendrapport 2024 verkent daarnaast ook de subtiele grens tussen customer centricity en customer washing. Het belicht een nieuw tijdperk waarin data niet alleen verzameld, maar ook op een betekenisvol menselijke manier ingezet wordt. Dit alles sluit naadloos aan op het doel van de tweede editie van het MarTech Fest van 2024!
Programma van MarTech Fest 2024
Op donderdag 11 april: | |
14:30 - 15:00 | Inloop |
15:00 - 15:15 | Opening Door Charelle Akihary |
15:15 - 15:45 | MarTech Stack | 'van wildgroei naar essentie' Door Justin van Tol |
15:45 - 16:00 | Q&A Justin van Tol |
16:00 - 16:30 | Succes van marketing in cookieloze tijden Door Lars van Tulden |
16:30 - 16:45 | Q&A Lars van Tulden |
16:45 - 17:00 | Bio-break.. En door! |
17:00 - 17:50 | MarTech Panel 'Hoe maak je de juiste keuzes en blijf je succesvol in het veranderende digitale marketinglandschap?' Door Justin van Tol, Lars van Tulden, Martine Ansems |
17:50 - 18:00 | Recap |
18:00 - 19:00 | Drinks & Connect |