MarTech Fest 2024
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van MarTech Fest 2024
-
14:30 - 15:00
Inloop
-
15:00 - 15:15
Opening
Door Charelle Akihary -
15:15 - 15:45
MarTech Stack | 'van wildgroei naar essentie'
Door Justin van Tol -
15:45 - 16:00
Q&A Justin van Tol
-
16:00 - 16:30
Succes van marketing in cookieloze tijden
Door Lars van Tulden -
16:30 - 16:45
Q&A Lars van Tulden
-
16:45 - 17:00
Bio-break.. En door!
-
17:00 - 17:50
MarTech Panel 'Hoe maak je de juiste keuzes en blijf je succesvol in het veranderende digitale marketinglandschap?'
Door Justin van Tol, Lars van Tulden, Martine Ansems -
17:50 - 18:00
Recap
-
18:00 - 19:00
Drinks & Connect
-
Charelle Akihary, voorzitster van PIM, zal de opening van de 2e editie van MarTech Fest verzorgen. Wat hebben we geleerd van het afgelopen half jaar? En wat staat ons te wachten op MarTech-gebied?
-
In een landschap bezaaid met een overvloed aan tools, ligt de ware uitdaging niet in de wildgroei, maar in het smeden van een coherent geheel. Ontdek de essentiële bouwstenen die het verschil maken in de wereld van morgen.
Waar eens complexiteit regeerde en tools verloren gingen in de wirwar van opties, is nu de tijd gekomen om orde te scheppen. Van de overvloed aan 1st party data tot de dynamiek van retail media, van de ongeëvenaarde kracht van Gen AI tot de subtiliteit van personalisatie, elke component draagt bij aan het geheel en wordt op 11 april benoemd door niemand minder dan marketing strateeg Justin van Tol. Met ruim 10 jaar ervaring op het gebied van digitale marketing beleeft Justin op geheel eigen wijze een reis door het oerwoud van mar-tech tools en stuurt hij op effectiviteit en impact. Deze ervaring helpen hem te navigeren in het marketinglandschap waar technologie en Gen AI een steeds prominentere rol spelen.
-
Het jaar 2024 markeert een revolutionaire verschuiving in het digitale advertentielandschap: de Cexit, de afschaffing van cookies, verandert alles. Hoe creëer je sterke marketingstrategieën en succesvolle campagnes zonder de vertrouwde third-party data? En hoe behoud je het delicate evenwicht tussen beveiliging, privacy en de perfecte gebruikerservaring?
In een tijdperk waarin cookies niet langer de weg wijzen, gaan we op zoek naar nieuwe wegen van succes. Leer hoe je waardevolle inzichten kunt vergaren met behulp van first-party data en contextuele targeting, terwijl je ethisch en transparant blijft opereren. Lars van Tulden, delft al ruim 6 jaar naar het nieuwe goud dat data is en gaat in hoe jij succesvolle marketing uitoefent in cookieloze tijden.
-
Van 17:00 tot 17:50
MarTech Panel 'Hoe maak je de juiste keuzes en blijf je succesvol in het veranderende digitale marketinglandschap?'
Door Justin van Tol, Lars van Tulden, Martine AnsemsHierin sta jij centraal! We gaan het uiteraard hebben over AI in de MarTech Stack en hoe we marketen zonder cookies, maar we gaan verder. Hier duiken we diep in de praktische uitdagingen van vandaag de dag: van de inzet van AI-tools tot het vinden van slimme alternatieven voor cookies. Martine Ansems van Swiss Sense schuift ook aan om haar insights te delen. Grijp deze kans om jouw vragen en uitdagingen bij binnenkomst op 11 april te delen – we pakken ze op, live. Of je nu worstelt met dataprivacy, klantinzichten zonder cookies, of iets compleet anders binnen MarTech, dit is hét moment om antwoorden te zoeken en te vinden.