Sprekers bij MarTech Fest 2024

MarTech Fest 2024

11 april 2024 van 15:00 uur 11 april 2024 tot 19:30
Ticket
Prijs
1e kennismaking met PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Charelle Akihary

    Charelle Akihary

    Voorzitster Platform Innovatie Marketing & Marketing Directeur NPO PIM & NPO
    De drijfveer voor Charelle, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. 🎯 Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg, retail en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact.
  2. Justin van Tol

    Justin van Tol

    Team Lead Digital Marketing iO
    Justin van Tol is Digital Marketing Strateeg en Teamlead digital marketing bij iO. Als consultant op het snijvlak van marketing, technologie en data brengt Justin deze werelden samen tot data-gedreven performance marketing. Samen met zijn team werkt hij aan het neerzetten van effectieve digitale strategiëen, waarin experimenteren en optimaliseren centraal staat om doelstellingen te behalen. Met bijna 10 jaar ervaring op het gebied van digitale marketing heeft Justin vanuit verschillende bureau’s een grote diversiteit aan organisaties ondersteund in dit domein. Tijdens zijn eigen reis door het oerwoud van mar-tech tools is zijn interesse in sturen op effectiviteit en impact een belangrijk kompas geweest. Deze ervaring zet hij in om organisaties te helpen navigeren binnen een marketinglandschap waar technologie en gen AI een steeds prominentere rol spelen.
  3. Lars van Tulden

    Lars van Tulden

    Digital Insights Consultant iO
    Al 6 jaar delft Lars naar het nieuwe goud dat data is. Overtuigd van de kracht van data om digitale producten en oplossingen mee te verbeteren, laat hij klanten graag de waarde van hun eigen kanalen zien – met cijfers en z’n eigen onbegrensde nieuwsgierigheid. Lars heeft meer dan 10 jaar ervaring op gebied van UX en CRO consultancy en heeft in deze periode vele klanten van iO ondersteund in de performance verbetering van hun digitale services & platformen. Vanuit daar is de aandacht voor data telkens groter geworden en is hij zich de afgelopen jaren gaan specialiseren op data-oplossingen die bedrijven digitaal zowel qua marketing, commercieel als operationeel vooruit helpen.
  4. Martine Ansems

    Martine Ansems

    Marketing Communicatie Branding -
    Bouwer van merken en marketingcommunicatie afdelingen en -projecten. 20 jaar ervaring. Coachend leider. Het liefst werkt zij met ondernemers die willen innoveren vanuit hun merkmissie met creativiteit, (data)technologie en complementaire samenwerking. Meest recent behaalde Martine mooie resultaten met de merkcampagne For. Every. Body. voor Swiss Sense en het tot stand brengen van waardevolle samenwerkingen. Eerder vervulde ze diverse leidinggevende rollen in de bureauwereld en bij retailbedrijven zoals House of Shoes en Kijkshop. Martine gelooft sterk in de onvervangbaarheid van menselijke eigenschappen in het technologisch gedreven tijdperk.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 28 januari 2025

    TrendFest 2025 - 20 jarig jubileum

    Hogeschool van Amsterdam in Amsterdam
    Meer over dit evenement