MarTech Fest 2024
11 april 2024
van 15:00 uur
11 april 2024
tot 19:30
iO Rotterdam
Blaak 16 ROTTERDAM
Ticket
Prijs
1e kennismaking met PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Charelle Akihary
Voorzitster Platform Innovatie Marketing & Marketing Directeur NPO PIM & NPODe drijfveer voor Charelle, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. 🎯 Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg, retail en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact. -
Justin van Tol
Team Lead Digital Marketing iOJustin van Tol is Digital Marketing Strateeg en Teamlead digital marketing bij iO. Als consultant op het snijvlak van marketing, technologie en data brengt Justin deze werelden samen tot data-gedreven performance marketing. Samen met zijn team werkt hij aan het neerzetten van effectieve digitale strategiëen, waarin experimenteren en optimaliseren centraal staat om doelstellingen te behalen. Met bijna 10 jaar ervaring op het gebied van digitale marketing heeft Justin vanuit verschillende bureau’s een grote diversiteit aan organisaties ondersteund in dit domein. Tijdens zijn eigen reis door het oerwoud van mar-tech tools is zijn interesse in sturen op effectiviteit en impact een belangrijk kompas geweest. Deze ervaring zet hij in om organisaties te helpen navigeren binnen een marketinglandschap waar technologie en gen AI een steeds prominentere rol spelen. -
Lars van Tulden
Digital Insights Consultant iOAl 6 jaar delft Lars naar het nieuwe goud dat data is. Overtuigd van de kracht van data om digitale producten en oplossingen mee te verbeteren, laat hij klanten graag de waarde van hun eigen kanalen zien – met cijfers en z’n eigen onbegrensde nieuwsgierigheid. Lars heeft meer dan 10 jaar ervaring op gebied van UX en CRO consultancy en heeft in deze periode vele klanten van iO ondersteund in de performance verbetering van hun digitale services & platformen. Vanuit daar is de aandacht voor data telkens groter geworden en is hij zich de afgelopen jaren gaan specialiseren op data-oplossingen die bedrijven digitaal zowel qua marketing, commercieel als operationeel vooruit helpen. -
Martine Ansems
Marketing Communicatie Branding -Bouwer van merken en marketingcommunicatie afdelingen en -projecten. 20 jaar ervaring. Coachend leider. Het liefst werkt zij met ondernemers die willen innoveren vanuit hun merkmissie met creativiteit, (data)technologie en complementaire samenwerking. Meest recent behaalde Martine mooie resultaten met de merkcampagne For. Every. Body. voor Swiss Sense en het tot stand brengen van waardevolle samenwerkingen. Eerder vervulde ze diverse leidinggevende rollen in de bureauwereld en bij retailbedrijven zoals House of Shoes en Kijkshop. Martine gelooft sterk in de onvervangbaarheid van menselijke eigenschappen in het technologisch gedreven tijdperk.