Over Customer-centric culture

Customer-centric culture

12 september 2024 van 15:00 uur 12 september 2024 tot 19:00
Heijmans Hive Innovatie hub Graafsebaan 65 ROSMALEN
Ticket
Prijs
1e kennismaking PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Customer Experience; van cult naar cultuur

Herken je deze situatie in je organisatie? Er is een project of programma dat de klantbeleving moet verbeteren. Er zijn allerlei nuttige zaken bedacht, maar toch lukt het niet om de leidinggevenden hiermee echt aan de slag te laten gaan. Er blijkt onvoldoende tijd voor, andere zaken hebben meer prioriteit. Of als eerstelijns serviceteams ben je zeer klantgericht, maar de tweede lijn in de organisatie gaat heel anders om met de klant. Wat je ziet is dat meer dan de helft van alle CX-initiatieven faalt. Hoe komt dat? De directie en leidinggevenden zien onvoldoende het belang ervan en zien te weinig resultaat. CX is onvoldoende een ‘chefsache’ en leidinggevenden sturen er niet op. Menig CX-professional voelt zich dan ook een Don Quichot binnen de organisatie. 

Tijdens de middag staat het boek ‘Customer Experience, van cult naar cultuur’ centraal. Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan beschrijven hierin een concrete, beproefde en gefaseerde methode om CX integraal in de organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek naar de ervaringen van experts en organisaties die succesvol werken met het Service Excellence gedachtegoed. Deze aanpak zorgt dat CX permanent op de managementagenda komt te staan en mobiliseert de volledige organisatie voor een blijvende verandering.

🔍 Het event geeft je een sneak peek van het boek en behandelen we vragen zoals:

  • Waarom slaagt minder dan de helft van de CX-initiatieven?
  • Hoe pak je CX integraal aan?
  • Hoe embed je CX in zes fasen in de organisatie?
  • Wat betekent dit voor de organisatiecultuur?

Locatie

heijmans-logo

Parkeren voor de Hive: navigeer op Graafsebaan 55 in Rosmalen

Programma van Customer-centric culture

Op donderdag 12 september:
15:15 - 15:45 Welkom ☕ - inloop half uurtje
15:45 - 16:00 Opening PIM & Heijmans Door Monique Brand Flu, Charelle Akihary
16:00 - 16:25 Customer Experience; van cult naar cultuur Door Jean Pierre Thomassen, Eric de Haan
16:30 - 16:55 Break out rooms - Praktijkcase naar keuze Door Anneke Teheux-Dalstra, Jeroen Meeuwsen, Rien Brus
16:55 - 17:15 Mini break
17:15 - 18:00 Paneldiscussie Customer Experience Door Jean Pierre Thomassen, Eric de Haan, Anneke Teheux-Dalstra, Jeroen Meeuwsen, Rien Brus, Berend-Jan Rietveld
18:00 - 18:15 Uitreiking eerste exemplaar boek
18:15 - 19:00 Borrel 🥂

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 28 januari 2025

    TrendFest 2025 - 20 jarig jubileum

    Hogeschool van Amsterdam in Amsterdam
    Meer over dit evenement