Customer-centric culture
12 september 2024
van 15:00 uur
12 september 2024
tot 19:00
Heijmans Hive Innovatie hub
Graafsebaan 65 ROSMALEN
Ticket
Prijs
1e kennismaking PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Anneke Teheux-Dalstra
ENMO Sound & Vibration Technology is een toonaangevende Benelux-organisatie die zich richt op de nichemarkt van geluid en trillingen. Als technisch MKB-bedrijf leveren wij hoogwaardige oplossingen en diensten die essentieel zijn voor diverse industriële sectoren. Naast de samenwerking met gerenommeerde leveranciers, bieden wij een eigen pakket aan dienstverlening aan, waaronder services, kalibratie (ISO1705 gecertificeerd), consultancy en een academie. Onze klanten variëren van grote industriële bedrijven in de aerospace, automotive en defensiesector tot gespecialiseerde onderzoeksinstellingen, universiteiten en consultants, die allemaal vertrouwen op onze expertise voor het optimaliseren van hun akoestische- en trillingsuitdagingen. Anneke Teheux-Dalstra werkt al meer dan 11 jaar bij ENMO en is verantwoordelijk voor Sales, Marketing en HR. Als lid van het Management Team speelt zij een cruciale rol in de organisatie. Vanaf het begin heeft zij samen met Managing Director Dirk Bogaerts de reis naar service excellence ingezet. Anneke's gevoel voor actie en haar pragmatische aanpak brengen ideeën tot leven en zorgen ervoor dat strategieën in de praktijk worden omgezet, waarbij haar toewijding en expertise een onmisbare bijdrage hebben geleverd aan het succes van ENMO. -
Berend-Jan Rietveld
Berend-Jan Rietveld, Service Excellence professional van het jaar 2019, is business line director DCX bij Paragon, een dienstverlener op het gebied van omnichannel klantcommunicatie. DCX helpt opdrachtgevers bij het verbeteren van hun customer experience, het in kaart brengen en managen van klantreizen en het ontwerpen van optimale klantinteractie. -
Charelle Akihary
Voorzitster Platform Innovatie Marketing & Marketing Directeur NPO PIM & NPODe drijfveer voor Charelle, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. 🎯 Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg, retail en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact. -
Eric de Haan
Voorzitter van Stichting Gouden Oor en oprichter van het Service Excellence Institute. Helpt als adviseur organisaties hun klantgevoeligheid integraal te ontwikkelen met de Gouden Oor Standaard en de Service Excellence Standard als referentiekaders. Publiceerde eerder zes boeken over klantgevoeligheid en excellente dienstverlening. -
Jean Pierre Thomassen
OrganisatieadviseurOrganisatieadviseur op het vlak van CX en Service Excellence, daarnaast als docent verbonden aan de universiteiten van Groningen en Rotterdam. Docent bij Beeckestijn Business School en de Hotelschool The Hague. Oprichter van het Service Excellence Institute. Publiceerde eerder zeventien boeken over klantgerichtheid, marketing en Service Excellence. -
Jeroen Meeuwsen
Jeroen Meeuwsen, verslaafd aan continu verbeteren vanuit klantperspectief. Vooral gericht op de dynamiek rondom managers en teams in grote organisaties. Werkt voor Coach Collega de Baak (richting groepsdynamica) en voor NN Bank in de rol van Service Excellence Expert binnen het domein Hypotheken. -
Monique Brand Flu
Bestuurslid Platform Innovatie MarketingMonique is het afgevaardigde bestuurslid van PIM in de jury van MLP. Ze is een doorgewinterde vakvrouw die al ruim 25 jaar actief is in diverse marketingrollen, onder andere voor Zilveren Kruis, Deloitte, KPN en NS. Het centraal stellen van de klant heeft daarbij altijd haar aandacht gehad. Zij heeft de verandering en verrijking van het marketingvakgebied in al deze jaren buitengewoon inspirerend gevonden. Voor diverse organisaties heeft zij binnen het speelveld van ‘customer centricity’ als marketeer impact gemaakt. Monique ontwikkelde zich verder in Lean Six Sigma (niveau Black belt) en Agile. "De realisatie van een optimale klantbeleving gaat over wat je tegen de klant zegt én over wat je in je processen en dienstverlening hebt geregeld. Het is dus niet alleen een kwestie van customer intimacy, maar ook van operational excellence. -
Rien Brus
Rien Brus (MsC, MM, RM, CCXP) werkt al zijn hele werkzame leven op het snijvlak van klantbeleving, medewerkersbeleving en (cultuur)transformatie. En deze combinatie past goed gezien zijn achtergrond in Marketingstrategie (Tilburg) en Veranderkunde (Nijenrode), maar het sluit ook mooi aan bij zijn passie en ervaring in de gastvrijheidssector. Door de jaren heen was hij verantwoordelijk voor Klantbeleving (‘Customer Experience’) bij Zwitserleven en bij Aegon Nederland en als Global Vice president Customer Strategy bij Aegon International. Daarnaast was Rien bij pensioenuitvoerder APG verantwoordelijk voor het starten van de beweging van APG van (wetgevingsgerichte) pensioenuitvoerder naar (klantgedreven) dienstverlener. En geeft hij regelmatig lezingen en gastcolleges, helpt hij andere organisaties op hun reis naar klantgedrevenheid, bijvoorbeeld als mentor/coach voor NIMA en is hij actief bij netwerken op het gebied van klantbeleving (bv CXPA). Rien is in 2023 in dienst getreden bij adviesbureau Altuition in Den Bosch. Altuïtion is opgericht 1997 en is als Nederlands’ leidende Customer & Employee Experience Consultancy-bureau gespecialiseerd in innovatie- en verandertrajecten waarin de beleving van klanten, medewerkers en van opdrachtgevers centraal staat. En dat zowel in B2C- als B2B-omgevingen. -
Rien Brus
Het woord cultuur- en cultuurverandering wordt in organisaties vaak heel omzichtig behandeld. Aan de ene kant wordt het onderwerp helaas nog te vaak gezien als ‘fluffy’, aan de andere kant beseffen organisaties zich heus wel dat een klantgedreven cultuur randvoorwaardelijk is voor CX succes. Maar hoe ga je ermee aan de slag? Rien bespreekt in deze korte break out zijn visie hoe cultuurverandering handen en voeten kan worden gegeven, inclusief een paar voorbeelden die ook worden behandeld in het boek ‘Van Cult naar Cultuur’.