PIM Marketingliteratuurprijs 2024
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
De PIM Marketingliteratuurprijs van 2024 zit eraan te komen! Dit event is veel meer dan alleen een prijsuitreiking; het is het leukste marketingkennis festival van het jaar. Hier ontmoet je dé marketinggoeroes (genomineerden 2024) van het afgelopen jaar, leg je waardevolle contacten, vieren we het succes van de marketingindustrie en krijg je exclusieve inzichten van de winnaars van vorig jaar: Charida Dorder (AI) en Wim Vermeulen (duurzaamheid)
Essentiële marketingthema’s centraal in lijst van genomineerden voor 2024
- Bart de Leeuw & Mieke Fonck - Empathie werkt
- Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils - Do Tell
- Jean-Pierre Thomassen & Eric de Haan - Customer Experience: van cult naar cultuur
- Marjolijn Meynen & Ed Stibbe - Duurzame verleiding
- Patrick Petersen - Handboek AI voor marketing en groei
- Peter Snoeckx - De Retentie-economie
- Patrick van Thiel - Met de stroming mee
De genomineerden voor de Marketingliteratuurprijs 2024 behandelen essentiële marketingthema’s en bieden vernieuwende inzichten op het gebied van empathie in marketing (Empathie werkt), de kracht van storytelling (Do Tell), klantgerichte cultuurverandering (Customer Experience: van cult naar cultuur), duurzame marketingstrategieën (Duurzame verleiding), de rol van AI in marketinggroei (Handboek AI voor marketing en groei), klantretentie in de moderne economie (De Retentie-economie), en het navigeren door marktdynamieken (Met de stroming mee).
Wil je niet wachten tot 14 november? 📚 Bekijk nu de inhoud van alle 7 genomineerden of koop ze direct via deze link!
De bovestaande genomineerden liggen stuk voor stuk op koers om impact te maken in de wereld van marketing. Tijdens het event zullen zij je meenemen in hun visie, hun strategieën delen en de nieuwste trends presenteren.
Wat je verder kunt verwachten van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024: inzichten, innovatie en inspiratie
De winnaars van de PIM Marketingliteratuurprijs 2023, Charida Dorder met haar boek AI in Marketing en Wim Vermeulen met Speak Up!, zijn van de partij. Zij nemen je mee in de uitdagingen van het afgelopen jaar en geven je een inkijkje in de toekomst van marketing.
Na de pitches van de genomineerden spreiden zij zich uit over een tweetal break-out rooms. Tijdens de door jou gekozen interactieve break-out sessie duik je in de meest actuele vraagstukken. Tevens bij jij actief onderdeel van de break-out room en kan je direct vragen stellen richten de auteurs.
Aftermovie PIM marketingliteratuurprijs 2023
Locatiepartner
The Next Level in Gorinchem
Programma van PIM Marketingliteratuurprijs 2024
Op donderdag 14 november: | |
14:30 - 15:00 | Inloop ☕ |
15:00 - 15:10 | Warm welkom Door Hans Molenaar, Charelle Akihary |
15:10 - 15:20 | Venue host Easyfairs aan het woord |
15:20 - 15:35 | Speak Up Now! Waarom duidelijke communicatie over duurzaamheid urgenter is dan ooit – een expertsessie met Wim Vermeulen 🗣️ Door Wim Vermeulen |
15:35 - 15:55 | AI in Marketing: de toekomst van marketing volgens Charida Dorder – exclusieve insights van de PIM Marketingliteratuurprijswinnaar 2023 🦾 Door Charida Dorder |
16:00 - 16:45 | Korte pitches genomineerden 2024 🎤 |
16:45 - 17:00 | Korte break |
17:00 - 17:40 | Een tweetal break out rooms met de meest invloedrijke marketingexperts van 2024 📖 |
17:45 - 17:55 | Recap break out rooms Door Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel |
18:00 - 18:15 | De winnaars van 2024! 🏆 Door Hans Molenaar, Monique Brand Flu |
18:15 - 19:00 | Borrel 🥂 |