PIM Marketingliteratuurprijs 2024
14 november 2024
van 15:00 uur
14 november 2024
tot 19:00
Easyfairs | The Next Level
Franklinweg 2 GORINCHEM
Ticket
Prijs
1e kennismaking PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Charelle Akihary
Voorzitster Platform Innovatie Marketing & Marketing Directeur NPO PIM & NPODe drijfveer voor Charelle, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. 🎯 Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg, retail en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact. -
Charida Dorder
Auteur AI in Marketing -
Egbert Jan van Bel
Directeur Uttiloch bvEgbert Jan van Bel, oprichter van Beeckestijn Business School, onderscheidt zich als een vooruitstrevende marketingexpert, inspirerende keynote spreker en auteur. Zijn invloedrijke rol strekt zich uit tot het vormgeven van waardevolle organisaties en het navigeren door een snel evoluerend zakelijk landschap. Met een scherp inzicht en toegankelijke benadering heeft hij anderen geleid en geïnspireerd, waardoor hij wordt erkend als een game changer & impactmaker die de normen verlegt en anderen helpt hun potentieel volledig te benutten. -
Hans Molenaar
Directeur Beeckestijn Business SchoolHans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en salesmanagement posities vervuld. Hij is vijftien jaar voorzitter geweest van het Platform Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het Marketingtrendrapport, Marketingwetenschapsprijs en de Marketeer of the Year. -
Monique Brand Flu
Bestuurslid Platform Innovatie MarketingMonique is het afgevaardigde bestuurslid van PIM in de jury van MLP. Ze is een doorgewinterde vakvrouw die al ruim 25 jaar actief is in diverse marketingrollen, onder andere voor Zilveren Kruis, Deloitte, KPN en NS. Het centraal stellen van de klant heeft daarbij altijd haar aandacht gehad. Zij heeft de verandering en verrijking van het marketingvakgebied in al deze jaren buitengewoon inspirerend gevonden. Voor diverse organisaties heeft zij binnen het speelveld van ‘customer centricity’ als marketeer impact gemaakt. Monique ontwikkelde zich verder in Lean Six Sigma (niveau Black belt) en Agile. "De realisatie van een optimale klantbeleving gaat over wat je tegen de klant zegt én over wat je in je processen en dienstverlening hebt geregeld. Het is dus niet alleen een kwestie van customer intimacy, maar ook van operational excellence. -
Wim Vermeulen
Auteur Speak up now!