Sprekers bij Hackathon neo-demografische samenleving

Hackathon neo-demografische samenleving

18 oktober 2024 van 09:30 uur 18 oktober 2024 tot 18:30
Ticket
Prijs
1e kennismaking met PIM
€ 25,00

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Over de sprekers

  1. Charelle Akihary

    Charelle Akihary

    Voorzitster Platform Innovatie Marketing & Marketing Directeur NPO PIM & NPO
    De drijfveer voor Charelle, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. 🎯 Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg, retail en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact.
  2. Kristel Vanderlinden

    Kristel Vanderlinden

    FutureKind is een strategisch toekomst lab. Wij helpen bedrijven met langetermijnstrategie en -visie ontwikkeling, merk-, marketing en innovatiestrategie, met future profiling – een culturele exploratie van de doelgroepen van vandaag en morgen – en met inspiratiesessies om out-of-the-box denken te installeren en teams binnen organisaties klaar te stomen voor de toekomst. Als toekomststrategen bieden we onze klanten nauwkeurige en rijke inzichten in wereldwijde trends, deskundig gecureerde data en marktkennis over veranderend consumentengedrag, maatschappelijke en technologische shifts. Met onze specifieke methodologie helpen we deze toekomstdata en kennis om te zetten in langetermijn go-to-market plannen, nieuwe producten en diensten of nieuwe toekomstbestendige concepten. Kristel benadert marketing- en businessuitdagingen heel atypisch vanuit de maatschappelijke uitdagingen over 5 à 10 jaar. Dit geeft haar een uniek zicht op de vele uitdagingen en mogelijkheden voor toekomstige ‘mensvriendelijke’ groei. Zelf cureert zij, naast trendvisies ook toekomsttentoonstellingen, waarbij human-centric innovatie centraal staat.