Ad Age roept Unilever uit tot digitale marketeer van het jaar
![Unilever](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e4/Unilever.svg/202px-Unilever.svg.png)
Niemand binnen de media-afdelingen van Unilever is gespecialiseerd in digitale campagnes, maar ieder heeft er de nodige ervaring mee. Bovendien worden digitale campagnes vaak niet uitgevoerd door digitale reclamebureaus, maar door digitale specialisten binnen breed opererende bureaus als MindShare, Ogilvy & Mather en Bartle Bogle Hegarty. Voor elk merk van Unilever wordt simpelweg de meest geschikte specialist gekozen. Verder werkt Unilever voor digitale campagnes samen met partners als AOL, Yahoo en MSN.
Webisodes rond tv-programma`s als `24`, de `Ellen DeGeneris Show` en `The Apprentice` trokken veel meer bezoekers dan geraamd. In het geval van de webisodes voor aanstaande en jonge moeders bij de Ellen DeGeneris Show kwam het aantal bezoekers uit op 1,8 miljoen, drie maal zoveel als verwacht. Unilever is bovendien in staat digitale partnerships te ontwikkelen die jarenlang stand houden.