Top 100 beste Marketeers Nederland

8 mei 2008 om 15:28 door PIM Redactie

Top 100 beste Marketeers Nederland

Advert wall in the Heineken Experience, AmsterdamImage via WikipediaDe top100 Beste Marketeers
De tweede top100 Beste Marketeers is bekend. De lijst heeft dit jaar een nieuwe nummer 1: Herwin van den Berg, marketingdirecteur Heineken Nederland. De top van de lijst is flink gehusseld, daarnaast telt de lijst 22 nieuwe binnenkomers. De hoogste daarvan komt binnen op plek 11; Raymond Cloosterman, directeur van Rituals. Andere binnenkomers zijn onder andere René Repko (Hema), Jeroen de Bakker (2008), Cor Molenaar, Maton Sonnemans (VODW), Jacques Kuyf (FD), Harry Odenhoven (Vodafone), Michel Schaeffer (Bol.com), Aline van Keulen (KPN), Floris van Bommel, Diederik Karsten (UPC), Karin Hille (Rabobank) en Hetty Boerakker (SAS). 1 (2007: 26) - Herwin van den Berg (40), marketingdirecteur Heineken 2 (1)- Alfred Levi (45), oprichter/directeur 3MO 3 (5)- Andrea Ragnetti (48), ceo Consumer Lifestyle Philips 4 (4)- Hans Hagenaars (46), directeur marketing ING Retail Nederland 5 (14)- Sander van der Laan (39), directeur Commercie Albert Heijn 6 (30)- Baptiest Coopmans (43), lid van de raad van bestuur en managing director Consumenten-markt KPN 7 (21) Frank Weijers (43), vice president Unilever Benelux Home and Personal Care 8 (7)- Paul Postma (56), oprichter organisatie-adviesbureau PPMC 9 (25)- Muriël Arts (43), directeur marketing Consumentenmarkt KPN 10 (16)- Frans Cornelis (51), managing director group marketing & communications, Randstad Holding De rest van de lijst is na te lezen in het meinummer van het Tijdschrift voor Marketing Bron: Tijdschrift voor Marketing

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox