Steek je handen uit de mouwen...

21 juni 2011 om 18:03 door PIM Redactie

Steek je handen uit de mouwen...

Het einde van het schooljaar komt in zicht en de nieuwe schoolagenda’s liggen in diverse winkels alweer klaar. Bij vele van deze agenda’s zijn er mogelijkheden om een eigen agenda op te pimpen of te ontwerpen. Dit doing it yourself komt niet alleen voor bij scholieren, maar ook onder de oma’s en huismoeders.
De trend is om producten zoveel mogelijk te personaliseren. Bij doing it yourself staat centraal dat jij zelf aan de slag gaat en hiermee producten aan je eigen smaak aanpast. Hierbij kan gedacht worden aan het ontwerpen van eigen Nike schoenen, Sony met Little Big Planet en Lego Universe. Naast deze bekende grote namen bestaan er nog diverse andere mogelijkheden om mee te doen aan doing it yourself. Een leuk voorbeeld voor de handige dames is te vinden op de site van huisvolkleur. Op deze site zijn creatieve en vrolijke producten te koop die vrouwen zelf in elkaar mogen zetten. Neem hier bijvoorbeeld de geboorteklokjes; in elk pakketje zit stof, wolvilt, garen, muziekdoosje, enz en natuurlijk een handleiding en een patroon. De handige dames kunnen dus heerlijk zelf aan de slag. Dus ga aan de slag met deze trend en steek je handen uit de mouwen! Dit om heerlijk te ontspannen, creativiteit te ontwikkelen of producten naar je eigen smaak te maken. Of om als marketeer deze kans te benutten en met nieuwe ideeën op de markt te komen!

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox